Girly Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Har fått meg riskoker, men sliter med og finen ut når risen er ferdig og slikt. Synes ikke risen blir noe bra i den. Følger mengden med vann og ris som det står. Noen som har riskoker som kan gi meg noen tips?
Girly Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2012 Bruker nå en billig type, husker ikke navn.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Jasminris i sekk (5kg) har gitt best resultat for meg. 1 kopp vann for hver kopp ris og minimum ca 2 DL ris og vann før jeg starter den. Fungerer dårlig med mindre
Gjest Cessie Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Jeg bruker litt mer vann enn det som står i bruksanvisningen. Bruker som regel FirstPrice Jasminris (4 kg sekk) og skyller risen først. Pass på å ikke bruke mindre enn det som er minimum for din riskoker. Viktig at risen får stå en stund i riskokeren etter at den er ferdigkokt. I bruksanvisningen min står det minimum 15 minutter på "warm" etter koking. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Kjører den til og fra jobb, blant annet. Åja, du mente den andre typen, ja da vet jeg ikke.
Gjest Elastica Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Kjører den til og fra jobb, blant annet. Nissan eller Toyota?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå