Gå til innhold

Hankatt med en vibrerende hale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nydelig katte-prins som er litt over syv måneder gammel nå. Kastrerte ham for rundt en måned siden, ettersom jeg også har en jentepus og vi trodde egentlig at hannen var en hun da vi fikk han. (begge er innekatter, derfor er ikke jenta kastrert fra før.) Men til saken; hankatten driver og rister på halen sin hele tiden! Den vibrerer på en måte.. Det er kun hvis han står oppreist. Skjønner ikke helt hvorfor han gjør dette.. Er det fordi han er redd? Han gjorde det før han ble kastrert også. Er dette vanlig, og isåfall hvorfor gjør han det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katter vibrerer med halen når de markerer.

Skrevet

Stemmer det som AB over sier, men de kan godt fortsette med dette selv om de er kastrert. Det kommer ikke nødvendigvis urin ut selv om de vibrerer.

Skrevet

Åh! Min katt gjør også dette, men bare den ene (har to kastrerte hankatter) - og har lurt på hva dette er:) Takk for svar, da vet jeg!

Skrevet

Min kastrerte pus vibrerer med halen, akkurat slik de gjør når de markerer. Det kommer ikke urin, og han gjør det mest når han får oppmerksomhet. Så jeg tolker det som et gledestegn, at han er glad. :)

Skrevet (endret)

Kastraten her gjør det også, særlig når han kommer inn etter å ha vært ute. Eller noen kommer hjem. Han har gjort det helt siden han ble kjønnsmoden (5 år nå), men aldri skvetta noe inne for det.

Endret av la Flaca
Gjest Lille-pus
Skrevet

"Tørr-markering" ja :fnise:

Kjenner "noen" som fikk "hetta" da det skjedde første gang her :overrasket: , men ikke en dråpe. Knusk tørst, bare en meget intens haleristing :fnise:

Skrevet

Min kastrerte hunkatt (!!!!) gjør dette hele tida. Inntil sofaen, bord, andre møbler, oss, ute osv.

Aner ikke hvor hun har det fra. :gjeiper:

Skrevet

Min hunnkatt gjør det mer enn hannen. Ser helt merkelig ut. Halen rett til værs med bøy på tuppen, rumpa ut og DRRRRR!

Skrevet

Min kastrerte hunkatt (!!!!) gjør dette hele tida. Inntil sofaen, bord, andre møbler, oss, ute osv.

Aner ikke hvor hun har det fra. :gjeiper:

Det gjør vår hunnpus også :P

Skrevet

å, er det DERFOR pusegutten går rundt beina mine og vibrerer på halen!

..også jeg som syntes det var så søtt :sjenert:

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

å, er det DERFOR pusegutten går rundt beina mine og vibrerer på halen!

..også jeg som syntes det var så søtt :sjenert:

Kjempesøt ! Der gjør han alle ting han kan for å merke deg så grundig at hele verden skal måtte vite at du er hans :rodmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kjempesøt ! Der gjør han alle ting han kan for å merke deg så grundig at hele verden skal måtte vite at du er hans :rodmer:

:fnise::rodmer:

Endret av Envy
Skrevet

Den ene kastrerte hankatten vår gjør det når han står og lurer på om han skal gå ut eller ikke og han synes det er litt kaldt utenfor. Da skjelver halen hans. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...