AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Hei:) for nå ca 2 uker siden hadde jeg "mensen" men det var rosa og brunt, kom alldri friskt blod som det burde ha gjort.. jeg får alltid kjempe kraftig mens men var såppas lite at jeg nesten ikke trengte å bruke ob.. Jeg har kjent litt stikkinger i nedre del av magen, innmari vondt i huet om dagen men mer er det nå ikke.. tenkte å ta en test idag. men hadde vert korselig å få en liten en da (A)
Athene Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Dersom du har hatt ubeskyttet sex bør du ta en test. Om du ikke er gravid kan det skyldes hormonforstyrrelser, cyster, eller kun tilfeldige syklusforstyrrelser. Brunlig utflod er ikke mens, kun spotting. Mens innebærer friskt blod, så du hadde ikke mens for to uker siden. Men mange opplever en blødning av denne typen ved graviditet, eller de andre plagene jeg nevner over. I og med at det da er ca 6 uker siden sist mens vil en test gi deg riktig svar, selv tatt på ettermiddagsurin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå