Gå til innhold

Dame i strømper

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Phu. Har hatt møte (jobb) med ei "normal (utseende messig)" dame i skjørt og strømper nå. Brunsorte glinsende strømper. Nå er jeg kåt. Håper hun ikke føler seg beglodd. Noen damer som har hatt den følelsen før? At en mann har beglodd visse deler av kroppen? Rompe, bryst,ansikt, føtter osv.

Endret av gjest31
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så du strømpekanten eller? :klo: i såfall fortjener hun å føle seg beglodd :fnise:

Endret av Pialill
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Jeg synes dere strømpefetisjister kan holde dere for god til å beglo kvinner i strømper.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det så mange mannfolk på den siden her som forteller om hva som gjør de kåte? Eller som beskriver sine sexopplevelser som en eller annen erotisk novelle? Ikkeno kritikk mot TS her, er bare nysgjerrig på hvorfor?

• Liker 1
Skrevet

Ja... Hender jeg føler meg beglodd...

Skrevet

Hvorfor er det så mange mannfolk på den siden her som forteller om hva som gjør de kåte? Eller som beskriver sine sexopplevelser som en eller annen erotisk novelle? Ikkeno kritikk mot TS her, er bare nysgjerrig på hvorfor?

TS her. Fordi denne tråden heter seksualitet, og da diskuterer man seksualitet. Det var ikke ment som en novelle, heller et spm om damer kan føle seg beglodd og lese tankene til den som beglor?

Skrevet

Jeg synes dere strømpefetisjister kan holde dere for god til å beglo kvinner i strømper.

Skal prøve.

Skrevet

TS her. Fordi denne tråden heter seksualitet, og da diskuterer man seksualitet. Det var ikke ment som en novelle, heller et spm om damer kan føle seg beglodd og lese tankene til den som beglor?

Lese tanker kan vi aldri. Om noen titter diskre så er det vanskelig å vite om de titter fordi de synes det de ser er pent, fordi de memoriserer noe til runkebunken sin, eller fordi man har fuglebæsj på leggen.

• Liker 2
Skrevet

Lese tanker kan vi aldri. Om noen titter diskre så er det vanskelig å vite om de titter fordi de synes det de ser er pent, fordi de memoriserer noe til runkebunken sin, eller fordi man har fuglebæsj på leggen.

Å lese tanker er ikke enkelt nei. Men tror du har mest rett i at vi synes noe er pent og / eller at vi memoriserer det til senere. Føler noen ganger at jeg avslører meg selv, men greier like vel ikke å holde øyne unna. Interresant å høre at du som dame kan føle at du blir beglodd. Hva er det mannfolk glor på hos deg tror du?

Skrevet

Du er mao typen som vil bli lagt merke til? Jeg føler ikke at jeg blir beglodd, nei. Men jeg kan legge merke til at jeg blir sett på, og målt opp og ned. Da kan man til en viss grad tyde om det er interesse i blikket og da slå konklusjonen med at de liker det de ser. Men sikker kan man ikke være. Jeg vet jo også at folk ofte ser på de man prate med eller treffer på. Blikket vandrer jo helt naturlig, så det er ikke noe jeg legger mye i, med mindre det er fulgt av blikkontakt og smil.

Skrevet

En pen dame er bestandig verd å titte på, selvsagt bør man ikke stirre på skrittet hennes

Skrevet (endret)

En pen dame er bestandig verd å titte på, selvsagt bør man ikke stirre på skrittet hennes

Enig. Og det å stirre er alltid ufint. Men noen ganger må jeg ta meg selv i nakken og si til meg selv (dra til deg øya, kåte gris.). Nå er jeg mest opptatt av detaljene fra skrittet og ned og ikke selve skrittet. En deilig rompe derimot, da kan øya feste seg noen sekunder for lenge til at det er naturlig.

Endret av gjest31
Skrevet

Så du strømpekanten eller? :klo: i såfall fortjener hun å føle seg beglodd :fnise:

ja, tror jeg så kanten. Jo jeg gjorde det assa. Hun hadde også litt røffe sorte støvletter til midt på leggen. Det så bare veldig bra ut alt sammen. Om hun fortjener det eller ikke kan så være, men hun legger i hvertfall opp til at sånne som meg MÅ SE.

Skrevet

ja, tror jeg så kanten. Jo jeg gjorde det assa. Hun hadde også litt røffe sorte støvletter til midt på leggen. Det så bare veldig bra ut alt sammen. Om hun fortjener det eller ikke kan så være, men hun legger i hvertfall opp til at sånne som meg MÅ SE.

I såfall legger hun opp til å bli stirret på. Man går ikke i så kort skjørt på jobb OG viser kanten på strømpene om ikke man vil bli lagt merke til. Da burde hun dratt strømpene litt opp eller valgt seg et litt lengre skjørt ;)

Skrevet

I såfall legger hun opp til å bli stirret på. Man går ikke i så kort skjørt på jobb OG viser kanten på strømpene om ikke man vil bli lagt merke til. Da burde hun dratt strømpene litt opp eller valgt seg et litt lengre skjørt ;)

Takk for din støtte. Får ikke de deilige bena, strømpene og støvlettene ut av hode. Så da er det bare en ting å gjøre. Reise hjem og riste det av seg i dusjen, eller håpe sambo er klar for sengekos.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg har en fetish for kvinner. Må jeg slutte å stirre på dem?

Skrevet

Spørsmålet mitt er - gikk hun seirende ut av møtet? Gikk vedtakene i hennes favør? Eldste trikset i boka, å kle seg slik når man skal møte visse typer menn.

:fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...