Gå til innhold

Han vil shoppe ?

Anbefalte innlegg

Gjest Lenni20
Skrevet

Etter 6 måneder mer null kontakt, tar han plutselig kontakt og spør om jeg vil bli med på shopping ?? ( tidligere pulevenn ) ( var megaforelska i han ) / er det litt enda ) ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har du dårlig fantasi eller?

Gjest happy_me
Skrevet

Og spørsmålet ditt er?

Om det er at du lurer på hva han vil, så kan ikke jeg vite det. Men valgene står vel mellom at han faktisk vil møte deg og shoppe...eller så vil han lokke deg tilbake i sengehalmen. Eller begge deler.

Skrevet

Biltema eller klesforretning?

Gjest SemperFi
Skrevet

Biltema eller klesforretning?

Kondomeriet! :lur:

TS, hva føler du for?

Skrevet

Hva med å spørre fyren hva han mener med det, så slipper du å gå rundt å lure.

Gjest Lenni20
Skrevet

klesforretning , og ja jeg lurer på hva han vil.. tenker han vil lokke meg tilbake til sengekanten elrno ..

men ja, hva betyr TS?

Skrevet

klesforretning , og ja jeg lurer på hva han vil.. tenker han vil lokke meg tilbake til sengekanten elrno ..

men ja, hva betyr TS?

TS betyr trådstarter.

Siden han vil dra deg med i en klesforretning, kan det være han rett og slett vil ha litt stylingtips? Eller har han dreis på det fra før?

Skrevet (endret)

Selvfølgelig er det akkurat det han ser for seg.

Hva kan være bedre for han enn å få dekket behovene sine uten noen forpliktelser?

Med andre ord gratis. Og det er jo snilt av deg selvfølgelig.

Endret av Steinar40
Gjest Maruwan
Skrevet

Hva med å spørre fyren hva han mener med det, så slipper du å gå rundt å lure.

Ah, den klassiske feilen som kvinner gjør.

Skrevet

Ah, den klassiske feilen som kvinner gjør.

hvorfor er det feil?

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

hvorfor er det feil?

Fordi egentlig så er de fleste menn ganske greie folk som ikke ønsker å såre noen. Når man da får den typen spørsmål, så oppleves det som undøvendig press. Man vet jo stort sett ikke selv hva man vil engang, ikke før man først har fått en god dose med null press og stress involvert ihvertfall.

Med en gang du har spurt et sånt spørsmål, så har du putta deg sjøl i audition-rollen. Han må sette i gang prosessen med å finne ut hva han vil med deg og følgelig må han gå deg i sømmene og på en måte dømme om du er god nok for ham. Dette vil han føle at han må finne ut av fortest mulig, for ikke å ende opp med å såre deg mer alvorlig seinere. Slikt går fort på bekostning av den følelsen at man bare henger sammen og har det hyggelig sammen i akkurat det øyeblikket.

Det beste er å ikke tenke for mye, gjøre det du vil og leve litt i nuet. Hvis du ikke er interessert, så blir du ikke med. Men hvis du er interessert, så får du bli med på shopping og la tiden vise om du evt. ender opp med å bli såra. Det har du ikke noen garranti mot uansett, og sjansen for å bli avvist og såra øker proporsjonalt med antallet spørsmål av den karakter.

Så lar du handlinger og opplevelser finne svarene, og sparer spørsmålene til mer spesielle anledninger.

Endret av Maruwan
  • Liker 2
Skrevet

Fordi egentlig så er de fleste menn ganske greie folk som ikke ønsker å såre noen. Når man da får den typen spørsmål, så oppleves det som undøvendig press. Man vet jo stort sett ikke selv hva man vil engang, ikke før man først har fått en god dose med null press og stress involvert ihvertfall.

Med en gang du har spurt et sånt spørsmål, så har du putta deg sjøl i audition-rollen. Han må sette i gang prosessen med å finne ut hva han vil med deg og følgelig må han gå deg i sømmene og på en måte dømme deg. Dette vil han føle at han må finne ut av fortest mulig, for ikke å ende opp med å såre deg mer alvorlig seinere. Slikt går fort på bekostning av den følelsen at man bare henger sammen og har det hyggelig sammen i akkurat det øyeblikket.

Det beste er å ikke tenke for mye, gjøre det du vil og leve litt i nuet. Hvis du ikke er interessert, så blir du ikke med. Men hvis du er interessert, så får du bli med på shopping og la tiden vise om du evt. ender opp med å bli såra. Det har du ikke noen garranti mot uansett, og sjansen for å bli avvist og såra øker proporsjonalt med antallet spørsmål av den karakter.

Så lar du handlinger og opplevelser finne svarene, og sparer spørsmålene til mer spesielle anledninger.

tusen takk for at du svarte! :)

jeg er forresten ikke ts, bare en lesbisk lita jente som skjønner meg svært lite på dere gutter.. :sjenert: men det er likevel morsom å prøve å forstå dere! :fnise:

Gjest Maruwan
Skrevet

tusen takk for at du svarte! :)

jeg er forresten ikke ts, bare en lesbisk lita jente som skjønner meg svært lite på dere gutter.. :sjenert: men det er likevel morsom å prøve å forstå dere! :fnise:

Jo, selv takk.

• Liker 1
Gjest Lenni20
Skrevet (endret)

tusen takk for svar!

det svaret er det beste jeg har fått ! :)

Endret av MissStiles
Gjest Lenni20
Skrevet

vel, jeg dro da..

men jævelen var ingen sted å finne.. han tok verken kontakt eller noe.. vi avtalte å treffes halv 7 .. jeg ventet i nesten 2 timer.. men neida..

kommer hjem og ser han står der og lyver på face ''hadde ikke nummeret ditt.. mista alle ..

verste pisset jeg har hørt, han kunne ha sagt det FØR vi avtalte å treffes.. at han måtte få taki meg, men neeei da, skulle vente til han var på senteret også sende via facebook, og jeg som ikke sjekker den hvert 10 sekund.. fyfaen..

FYFAENSKAP jeg er så DUM.. faen

Skrevet

vel, jeg dro da..

men jævelen var ingen sted å finne.. han tok verken kontakt eller noe.. vi avtalte å treffes halv 7 .. jeg ventet i nesten 2 timer.. men neida..

kommer hjem og ser han står der og lyver på face ''hadde ikke nummeret ditt.. mista alle ..

verste pisset jeg har hørt, han kunne ha sagt det FØR vi avtalte å treffes.. at han måtte få taki meg, men neeei da, skulle vente til han var på senteret også sende via facebook, og jeg som ikke sjekker den hvert 10 sekund.. fyfaen..

FYFAENSKAP jeg er så DUM.. faen

Good riddance. Gå videre! :opplyser:

(Men for en tullkuk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...