Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Visste du at mobiltelefonen din har et navn? Prøv dette:

1. Bruk de siste tre sifferene i telefonnummeret ditt. F.eks: 90820662, bruk bare "662".

2. Skriv dette: @*[662:0] i kommentarfeltet under, men bytt ut 662 med dine egne siffer.

3. Fjern *-tegnet og klikk enter.

Så kommer det opp random navn i stedet for koden. Jeg lurer på hva disse kodene er for i utgangspunktet. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@[662:0]

• Liker 1
Skrevet

referanse til en eller annen person på facebook, uten at jeg helt har fått med meg hvordan det fungerer.

Skrevet

referanse til en eller annen person på facebook, uten at jeg helt har fått med meg hvordan det fungerer.

Hø? :klo:

Skrevet

Tror dette bare gjelder på facebook? Kanskje det er bruker-id'en som er nummeret. Alle har et nr som bruker-id

Skrevet

Hø? :klo:

bruker man @ i statuser/kommentarer på facebook er det som regel for å refere til personer, grupper osv. Alle personer, grupper o.l. har et eget/unikt referansenummer. Referansenummeret er som regel på ganske mange siffer, så ser ikke helt hvordan denne koden skal kunne referere til en person. Men det gjør den.

Skrevet

bruker man @ i statuser/kommentarer på facebook er det som regel for å refere til personer, grupper osv. Alle personer, grupper o.l. har et eget/unikt referansenummer. Referansenummeret er som regel på ganske mange siffer, så ser ikke helt hvordan denne koden skal kunne referere til en person. Men det gjør den.

Ja, det høres logisk ut! Takk for svar. :)

(Prøvde å søke opp navnene som dukket opp, og alle var på fb, ja.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...