AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Jeg vasket rommet i til datteren min i dag og så at hun har tegnet en synligere tiss på alle Barbiedukkene sine med en svart sprittusj, noen med bare en strek, andre litt kluss så det ser ut som kjønnshår og nipler med en rød. Sitter her å klør meg i hodet og lurer på hvorfor. Er dette vanlig blant barn? Bør jeg ta det opp med henne? Tror ikke jeg ser noe galt i det da, men bare nysgjerrig for har aldri vært bort i noe sånt før.
altflyter Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Tror det er veldig veldig vanlig Hun er bare litt nysgjerrgig, så jeg ville ikke lest noe mer inn i det. Kanskje dere burde lese en bok om kroppen sammen? 2
*Sinnataggen* Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Hvor har hun lært at det ser slik ut ? Bedre å stille seg det spørsmålet først. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Hvor har hun lært at det ser slik ut ? Bedre å stille seg det spørsmålet først. Hun er jo selv jente og har sett sin mor naken hundrevis av ganger. Ble litt usikker på om det faktisk var et spørsmål eller om det var litt ironisk ment. Hun er 8. 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Hvor har hun lært at det ser slik ut ? Bedre å stille seg det spørsmålet først. Hun kan jo ha sett moren sin naken. Er det ikke normalt at et barn vet hvordan et nakent menneske ser ut? Hun ville vel bare få dukka til å likne mest mulig. Syns ikke dette er så rart jeg. 2
Vulpes Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Neida, dette er ikke rart :-) Det er vanlig at barn er nysgjerrige på kropp og seksualitet, men på sin egen uskyldige måte.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Tjo hei, der var du igjen med fantasiene dine
Gjest Vettel Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Herregud, jeg trodde alle har tegna på barbiedukkene, klippet håret en gang eller to... Mulig jeg var rar som barn da. 1
UnderCover Skrevet 17. januar 2012 #10 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Helt normalt. Håper jeg for min del og Jeg tegnet på alt jeg hadde. Klippet håret på dem, lot dem "pule" på hverandre, druknet dem i badekaret og alt som var. Jeg ble da normalt utviklet likevel, og er frisk i hodet og har sunn tankegang idag Endret 17. januar 2012 av UnderCover 6
Mooria Skrevet 17. januar 2012 #11 Skrevet 17. januar 2012 Helt normalt, de aller fleste gjør lignende ting i den alderen, det er mer unormalt å ikke være opptatt av sånt. Mener å huske at jeg gjorde akkurat det samme selv, og barbiedukkene pulte som kaniner i tillegg.. Stakkars Ken var en travel mann, for å si det sånn:-) 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #12 Skrevet 17. januar 2012 Å herregud! Hun vet at man har hår på tissen! 1
UnderCover Skrevet 17. januar 2012 #14 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Helt normalt, de aller fleste gjør lignende ting i den alderen, det er mer unormalt å ikke være opptatt av sånt. Mener å huske at jeg gjorde akkurat det samme selv, og barbiedukkene pulte som kaniner i tillegg.. Stakkars Ken var en travel mann, for å si det sånn:-) Han min Ken løg og sa at han het noe annet de neste gangene han traff "damene" mine Endret 17. januar 2012 av UnderCover 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå