Gå til innhold

En app som gir meg oversikt over forbruk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg iPhone i går med abonnementet Tele2 iSmart. Betaler 700kr i måneden for 500 ringeminutter, 500 SMS og 1000 MB data.

Problemet er at jeg ikke vet når jeg har brukt opp dette. Det blir slitsomt og vanskelig å skulle telle for hver melding jeg sender. Noen som vet om en app som gjør at jeg har oversikt over dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket om Tele2 de har en slik app?

Skrevet

Kan hende tele2 har det, ellers så finnes det flere network monitoring apps. PS, du betaler fuckings mye! For 200 kr i måneden kan du jo fint få fri bruk av nett \ telefon \ sms hele veien til neste år!

Skrevet

Kan hende tele2 har det, ellers så finnes det flere network monitoring apps. PS, du betaler fuckings mye! For 200 kr i måneden kan du jo fint få fri bruk av nett \ telefon \ sms hele veien til neste år!

Joda, men da får du ikke en iPhone til 1 krone på kjøpet (noe jeg tipper TS betalte). Slike abonnementer er jo i praksis nedbetaling av mobilen (som hadde kostet nesten 5000,- for 16gb versjonen uten abonnement).

Vet dessverre ikke om slike apps, men kanskje det går an å gå inn på tele2.no for å se hvor mye du har brukt hittil denne mnd?

Skrevet

Jeg bruker et som heter 'dataovervåkning' men det er til Android.

Skrevet

Søk på Tele2 i App store. Jeg gjorde det med Netcom, så fant jeg den med en gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...