AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Kjøpte meg iPhone i går med abonnementet Tele2 iSmart. Betaler 700kr i måneden for 500 ringeminutter, 500 SMS og 1000 MB data. Problemet er at jeg ikke vet når jeg har brukt opp dette. Det blir slitsomt og vanskelig å skulle telle for hver melding jeg sender. Noen som vet om en app som gjør at jeg har oversikt over dette?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Har du sjekket om Tele2 de har en slik app?
Gabbs Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Kan hende tele2 har det, ellers så finnes det flere network monitoring apps. PS, du betaler fuckings mye! For 200 kr i måneden kan du jo fint få fri bruk av nett \ telefon \ sms hele veien til neste år!
Britt Banditt Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Kan hende tele2 har det, ellers så finnes det flere network monitoring apps. PS, du betaler fuckings mye! For 200 kr i måneden kan du jo fint få fri bruk av nett \ telefon \ sms hele veien til neste år! Joda, men da får du ikke en iPhone til 1 krone på kjøpet (noe jeg tipper TS betalte). Slike abonnementer er jo i praksis nedbetaling av mobilen (som hadde kostet nesten 5000,- for 16gb versjonen uten abonnement). Vet dessverre ikke om slike apps, men kanskje det går an å gå inn på tele2.no for å se hvor mye du har brukt hittil denne mnd?
-Jiinxs- Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Jeg bruker et som heter 'dataovervåkning' men det er til Android.
Lana Del Rey Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Søk på Tele2 i App store. Jeg gjorde det med Netcom, så fant jeg den med en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå