Gå til innhold

Wow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaringer med Wow merket? Min 8år gamle datter elsker disse klærne, men jeg er litt usikker på hva jeg synes. Synes kanskje det ser litt voksent ut? :sjenert: også lurte jeg på om noen hadde erfaring med butikken i Sarpsborg? Lurte litt på om jeg skulle ta opp bekymringen min med de men vil gjerne vite om det er hyggelige personer der først :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Om WOW

Wows målgruppe er Tweens jenter, 7 -14 år.

Dette fant jeg på wow sin hjemmeside :) Hvordan butikken i sarpsborg er vet jeg ikke, men er vel bare å dra dit og se hva dere finner :)

Endret av Sessipn
Skrevet

Min datter (9) bruker stort sett bare wow. Jeg syntes tøyet har god kvalitet, grei pris og ikke ser så voksent ut...Syntes igrunn de andre kjedene Kapphal, H&M osv. heller har "voksent" tøy til piker. Har ei på 12 også, og hun syntes wow klærne er for barnslige...

Skrevet

Har dere noen erfaringer med Wow merket? Min 8år gamle datter elsker disse klærne, men jeg er litt usikker på hva jeg synes. Synes kanskje det ser litt voksent ut? :sjenert: også lurte jeg på om noen hadde erfaring med butikken i Sarpsborg? Lurte litt på om jeg skulle ta opp bekymringen min med de men vil gjerne vite om det er hyggelige personer der først :jepp:

Hæ? Hvorfor skal du ta det opp med de som jobber der? Om du syns det er så voksent så får du vel bare handle et annet sted.. Min 8-åring har masse tøy fra WOW og ser fremdeles ut som en 8-åring.

Skrevet

Jeg syns ikke det er noe særlig "voksent" over det merket. Forbinder det vel egentlig mest med fargesprakende joggedresser. Så på siden deres nå, og det ser ikke så galt ut det heller. Er jo bare helt vanlige gensere og bukser, kanskje litt finere enn det man finner andre steder bare :)

Skrevet

Blir man ikke veldig avhengig av det da? :gjeiper:

Skrevet

Wow ser ikke for voksent ut, det ser bare "kledd" ut. Min datter på 12 har for lengst "vokst fra" wow-klærne og mener de er barnslige ...

Skrevet

Wow er veldig ålreit på en 8-åring :) Synes tvert imot mange kler barna sine for voksent, men wow er jo faktisk myntet på jenter i den aldersgruppen.

Skrevet

Datteren min på 12 år bruker en del wow-klær. Jeg synes klærne er greie og fine. Jeg synes wow selger klær som er innenfor normalen når det gjelder barn. De andre butikkene som Kappahl, Cubus, H&M o.l. selger ofte klær som passer bedre til voksne enn til barn pga hvordan klesplagget ser ut. Og bare det sier litt om hvor seriøs butikken er, synes nå jeg......

Så alt i alt: klærne fra wow er av god kvalitet og de ser skikkelige ut. Både jeg og datteren min gir wow en stjerne i boken :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...