Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Håper noen av dere tar dere tid til å rådgi! Mine barn på 12 og 10 år har vokst ut av alpinstøvlene. Skiene begynner å bli for korte, men kan fungere en sesong til. Lønner det seg å kjøpe nye støvler nå, og ski neste år? Eller skal jeg gå for skipakke nå? Har ikke så god råd, så jeg må vurdere dette nøye. Noen som har sett noen gode tilbud i Oslo/omegn i det siste? Hvis skipakke: bør jeg gå for Carvin eller twintip? De har stått endel slalom med carvinski begge to.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Håper noen av dere tar dere tid til å rådgi! Mine barn på 12 og 10 år har vokst ut av alpinstøvlene. Skiene begynner å bli for korte, men kan fungere en sesong til. Lønner det seg å kjøpe nye støvler nå, og ski neste år? Eller skal jeg gå for skipakke nå? Har ikke så god råd, så jeg må vurdere dette nøye. Noen som har sett noen gode tilbud i Oslo/omegn i det siste? Hvis skipakke: bør jeg gå for Carvin eller twintip? De har stått endel slalom med carvinski begge to. Jeg teller også på knappene når det gjelder kjøp av alpinutstyr. Tror det samlet vil lønne seg å kjøpe en skipakke. I en pakke trenger du jo ikke kjøpe alt til samme unge. Man kan feks kjøpe ski til 12-åringen og sko til 10-åringen. Men det er kanskje snakk om å kjøpe alt nytt til 12-åringen? Ellers er jo som tidligere nevnt Finn eller lapp på lokalbutikken en grei handleplass.
Gjest gest15 Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 kanskje 10 åringen kan arve noe alpintutstyr til 12 åringen? ellers tror eg det lønner seg med skipakke, men vist du snakker med rådgiveren på skiavdelingen på XXL sport får du gode råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå