AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #1 Skrevet 17. januar 2012 Fikk siste utbetaling den 3. januar. Ser på "satser og datoer", og prøver å finne ut når neste utbetaling kommer. Går aap under "pensjon"? For aap står ikke i listen. Noen som vet? I såfall skal det komme den 20., ser det ut til. *panter flasker*
Antlers Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Fikk siste utbetaling den 3. januar. Ser på "satser og datoer", og prøver å finne ut når neste utbetaling kommer. Går aap under "pensjon"? For aap står ikke i listen. Noen som vet? I såfall skal det komme den 20., ser det ut til. *panter flasker* Hver 14. dag
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 du må sende meldekort. da skal du få dem i dag
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 ...og med det samme, tilskudd til barnetilsyn, hva heter den utbetalingen på listen over datoer? "Supplerende stønad"? Anyone?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Hver 14. dag Rart... For i november har jeg fått utbetaling 2. 10. og 22. I desember 12. og 21. Og altså den 3. nå i januar. du må sende meldekort. da skal du få dem i dag Jeg sender selvfølgelig inn meldekort, det gjør jeg første eller andre dag etter at det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Rart... For i november har jeg fått utbetaling 2. 10. og 22. I desember 12. og 21. Og altså den 3. nå i januar. Jeg sender selvfølgelig inn meldekort, det gjør jeg første eller andre dag etter at det er mulig. Dette er ganske likt meg. Altså jeg husker ikke alle datoene, men sender alltid inn meldekort første lørdag det er mulig. Da har jeg utbetaling mandag ettermiddag, altså annenhver uke. Det stemmer nok at fikk en utbetaling 2. eller 3. januar, og så fikk jeg en utbetaling i går ettermiddag.
Antlers Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Rart... For i november har jeg fått utbetaling 2. 10. og 22. I desember 12. og 21. Og altså den 3. nå i januar. Ja, det var rart Er du sikker på at alle disse utbetalingene er AAP? Det eneste jeg kan tenke meg er at du kanskje ikke har sendt inn meldekort til rett tidspunkt (i forhold til at du skal få pengene samme ukedag hver gang, men fortsatt innen fristen), men får ikke det til å stemme helt heller.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Den ene utbetalingen i november var ikke en etterbetaling da? Jeg fikk iallefall en "ekstra-utbetaling" i november på noen få hundre kroner som var en etterbetaling siden satsen var gått litt opp eller noe... Det ser du jo i tilfelle på størrelsen på utbetalingene.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Jeg får: AAP tre dager etter at jeg har sendt meldekort. Barnetilsyn sammen med første meldekortutbetaling etter den 1. i mnd. Reisetilskudd ca. den 16. i mnd. Barnetrygd den siste virkedagen i mnd. Stønad til bøker en gang i halvåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå