Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #1 Del Skrevet 30. desember 2003 Noen som vet hvor man kan få kjøpt damaskpapirduker? Jeg vet om Binders i Oslo, men lurer på om noen vet om flere steder.... Har akkurat regnet ut at vi trenger seksti meter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 30. desember 2003 #2 Del Skrevet 30. desember 2003 Smart Club, men Binders har bedre utvalg (farger, mønster, kvalitet)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 30. desember 2003 #3 Del Skrevet 30. desember 2003 Binders har jo mange fine duker+ gode servietter bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. desember 2003 #4 Del Skrevet 30. desember 2003 Hvordan er kvaliteten på disse dukene? Og ligner de veldig på papirduk, eller ser de mer ut som vanlig duk? Jeg trenger også en del duk, hadde egentlig tenkt og kjøpe hvitt stoff i metervare, siden jeg ikke synes vanlig papirduk blir så fint. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 31. desember 2003 #5 Del Skrevet 31. desember 2003 Var i bryllup i sommer og de hadde kjøpt servietter og duk på bindrs..De var av veldig god kvalitet,lliknet veldig på stoff ikke papir i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #6 Del Skrevet 31. desember 2003 Tar meg en tur på Binders idag, de er faktisk oppe fra 10-13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 31. desember 2003 #7 Del Skrevet 31. desember 2003 Vi har kjøpt på binders. Husker ikke i farta hva den heter, men den er ikke av den tynneste. Litt tykkere og stoff-aktig. Synes binders hadde et bra utvag. Både i kvalitet og farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. desember 2003 #8 Del Skrevet 31. desember 2003 Da må jeg nok ta en tur til binders til uka. Jeg som var der på mandag, tenkte ikke en gang på det da. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 31. desember 2003 #9 Del Skrevet 31. desember 2003 Har vært på Binders idag og kjøpt både duker og servietter. Det begynte å bli ganske tomt i rekkene, så jeg ville vel ha ventet til et lite stykke ut i neste år før jeg dro opp igjen. Vi kjøpte de siste to rullene av den vi syns var finest..... Knallbra kvalitet, og hverken ser eller kjennes ut som papir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. desember 2003 #10 Del Skrevet 31. desember 2003 Så bra at kvaliteten var bra. Da skal nok jeg heller ha sånn duk istedenfor stoff metervare. Tror nok ikke jeg skal på samme binders som deg, jeg skal til Hamar, så tror nok jeg prøver og dra dit på fredag eller mandag. Ellers så er det jo greit og dra dit og få de til og bestille mer hvis det er tomt. :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foxie Skrevet 1. januar 2004 #11 Del Skrevet 1. januar 2004 Synes ikke papirduker er egnet for bryllup. Det blir lagt så mye jobb og ettertanke på alle andre ting .......så hvorfor ikke duker...................+ Det går jo ann å leie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. januar 2004 #12 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes ikke papirduker er egnet for bryllup. Det blir lagt så mye jobb og ettertanke på alle andre ting .......så hvorfor ikke duker...................+ Det går jo ann å leie? Det er sant, og de fleste får vel litt sånn barnebursdagsassosiasjoner når man hører papirduk. Men de dukene de har på Binders er faktisk veldig pene, og de ser (og kjennes) faktisk ikke ut som papirduk heller. Og så er det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mye mer praktisk og lettvint å rulle på en papirduk fra rull, enn å tenke på å ha vasket, rullet og brettet PENT og RIKTIG 30-80 meter vanlig stoffduk...... Sistnevnte er faktisk en helvetes masse jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #13 Del Skrevet 2. januar 2004 Vi trenger 60 meter duk, og hvis vi skulle leid duker og slippe og stå med stykejobben selv måtte vi betalt flere tusen kroner. Det er helt uaktuelt, vi har kjøpt duk på Binders som ikke ser ut eller kjennes som papir i det hele tatt, ikke lager de lyd og de kan fint tørkes av hvis noen søler, og det kom på tusen kroner. Greit at man ikke skal være gnien i eget bryllup, men jeg liker ikke å kaste penger ut av vinduet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 2. januar 2004 #14 Del Skrevet 2. januar 2004 Hmmm.....Etter å ha lest pusekatt og Tex ord om stoffduk, fikk jeg tenkt på noe jeg faktisk overhodet IKKE har tenkt på, nemlig hvor mye jobb det er med vanlig duk.....Tror jeg vurderer "papir-duk" jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #15 Del Skrevet 2. januar 2004 Tror jeg vurderer "papir-duk" jeg og.... Lurt. Ihvertfall hvis du ikke elsker å stryke. Jeg som knappest stryker min egen bunadsskjorte til 17. mai..... Vel, det var ikke noe vanskelig valg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 2. januar 2004 #16 Del Skrevet 2. januar 2004 Hmmm.....Etter å ha lest pusekatt og Tex ord om stoffduk, fikk jeg tenkt på noe jeg faktisk overhodet IKKE har tenkt på, nemlig hvor mye jobb det er med vanlig duk.....Tror jeg vurderer "papir-duk" jeg og.... Ta hvertfall en tur innom f.eks. Binders og sjekk ut det de har der, jeg fikk meg en skikkelig aha-opplevelse! (før var nemlig jeg også innbitt stoffduktilhenger, inntil jeg begynte å tenke på kostnader ved leie av duk, samt arbeid/kostnader til vask og rulling.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. januar 2004 #17 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har egentlig mest lyst på stoffduker, men nå skal jeg tipse svigermor om papirdukene på Binders; har vært så snill at hun skal få styre å stelle med bordene og pynting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. januar 2004 #18 Del Skrevet 2. januar 2004 De kjennes ikke ut som papir i det hele tatt. Du blir sikkert kjempefornøyd!! Vi kjøpte ikke akkurat den billigste, men ikke den dyreste heller.... Knallbra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. januar 2004 #19 Del Skrevet 3. januar 2004 Var jo en knallbra ide å kjøpe duk/servietter på Binders - - men hva ligger prisen på hva du kjøpte da Tex? Og ja - GODT NYTT ÅR alle sammen *S* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. januar 2004 #20 Del Skrevet 3. januar 2004 De jeg kjøpte koster 398 for 25 meter. Det var ikke den dyreste og ikke den billigste. De hadde en som var hakket finere, men den kostet 298 for 10 meter, så det gadd jeg ikke bruke penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå