Gjest Gjest 2 Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Kan man donære sæd i Norge eller er det ett eller annet stupid forbud mot denslags her i landet? Tenkte på å bli bloddonor, men så lenge jeg driver aktivt med idrett er det ugunstig med lite blod i kroppen med tanke på prestasjonsevnen.
Gjest Poirot Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Ja, jeg er nesten helt sikker på at man kan det.
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Akutt behov for å gi bort kroppsvæsker?
Gjest Gjest 2 Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 "Akutt behov for å gi bort kroppsvæsker?" Ikke kroppsvæsker genrelt, men akkurat denne kan komme barnløse til nytte og da tenkte jeg det ville være et trivelig nyttårsforsett. Noen som vet hvem man skal kontakte da? Jeg var innom en klinikk, men det lå ikke noe særlig informasjon ute.
Gjest Poirot Skrevet 31. desember 2003 #5 Skrevet 31. desember 2003 http://www.tidsskriftet.no/pls/lts/pa_lt.v...yhet?vp_id=3446 Vær obs på at man ikke lenger kan være anonym.... Jeg ville hørt med Rikshospitalet/noen som driver med kunstig inseminasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå