Gjest Bond Skrevet 26. august 2012 #541 Del Skrevet 26. august 2012 Burde jo kunne vente til to månedens grense først, duh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #542 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Her er det ingen pengepremier å hente! Endret 26. august 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. august 2012 #543 Del Skrevet 26. august 2012 Joda. Alltid noe å vinne i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 26. august 2012 #544 Del Skrevet 26. august 2012 Joda. Alltid noe å vinne i verden. Heilt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. august 2012 #545 Del Skrevet 26. august 2012 Bare så langt man må ikke stole på flaks for å vinne, det liker ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 28. august 2012 Forfatter #546 Del Skrevet 28. august 2012 Har nå kost meg med en wikiartikkel om koreakrigen. På tide å køye. (Norsk Tipping får aldri sjela mi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. september 2012 Forfatter #547 Del Skrevet 1. september 2012 Litt mjusik: http://www.youtube.com/watch?v=IlA2aroHZcM&hd=1#t=148s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #548 Del Skrevet 2. september 2012 Nå har jeg spist altfor mye frukt! Glad internett bare kan overføre lyd og lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 2. september 2012 #549 Del Skrevet 2. september 2012 Nå har jeg spist altfor mye frukt! Glad internett bare kan overføre lyd og lys. Greit å sove alene da .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #550 Del Skrevet 2. september 2012 Greit å sove alene da .. Good point! Vel.. jeg sparer fyringskostnader på soverommet, ihvertfall. Fant en veldig kjekk kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #551 Del Skrevet 2. september 2012 Ikke for å være vrang, men jeg tror den termiske effekten du ville fått av en annen person i sengen vil avgi mer varme enn en fjert Det er noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. september 2012 Forfatter #552 Del Skrevet 2. september 2012 Ikke for å være vrang, men jeg tror den termiske effekten du ville fått av en annen person i sengen vil avgi mer varme enn en fjert Det er noe å tenke på! Sikkert korrekt. Jeg tenker mer på at "varmlufta" varmer opp inneklimaet under dyna, mye likt som å puste under dyna. Satser man bare på egen kroppsvarme tar det bare litt lengre tid. Ett annet alternativ er å bare lukke vinduet. Forresten var det en veldig fin kanal jeg fant. De driver med til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 2. september 2012 #553 Del Skrevet 2. september 2012 Sikkert korrekt. Jeg tenker mer på at "varmlufta" varmer opp inneklimaet under dyna, mye likt som å puste under dyna. Satser man bare på egen kroppsvarme tar det bare litt lengre tid. Ett annet alternativ er å bare lukke vinduet. Forresten var det en veldig fin kanal jeg fant. De driver med til og med. Viktig med frisk prompelukt. Jeg jobber i kommunen, så jeg kan desverre ikke se videoer. Mistenker at dette er en 386... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #554 Del Skrevet 3. september 2012 Viktig med frisk prompelukt. Jeg jobber i kommunen, så jeg kan desverre ikke se videoer. Mistenker at dette er en 386... Hva?? Vel, da får jeg se alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #555 Del Skrevet 3. september 2012 Hva?? Vel, da får jeg se alene. Det ER faktisk en pentium 2 . Husker ikke når de var populære, men jeg har jobbet her i 6 år, og den stod her da jeg begynte i hvert fall :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #556 Del Skrevet 3. september 2012 Det ER faktisk en pentium 2 . Husker ikke når de var populære, men jeg har jobbet her i 6 år, og den stod her da jeg begynte i hvert fall :D Er du klar over at du bruker masknvare fra det forrige årtusen?? P3 kom i 1999! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #557 Del Skrevet 3. september 2012 Er du klar over at du bruker masknvare fra det forrige årtusen?? P3 kom i 1999! Hahaha. Hail the commune! En jeg kjenner som jobber på NAV i Oslo må lagre data på DISKETT! Du hørte riktig..de bruker DISKETT! Norge..verdens mest effektive offentlige system. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 3. september 2012 Forfatter #558 Del Skrevet 3. september 2012 Hahaha. Hail the commune! En jeg kjenner som jobber på NAV i Oslo må lagre data på DISKETT! Du hørte riktig..de bruker DISKETT! Norge..verdens mest effektive offentlige system. Har hørt det om det samme (altså diskettregime). Var vel noe med at de ikke fikk lov å knytte sammen systemet med andre institusjoner, på grunn av for dårlig sikkerhet eller noe sånn. Det blir som å forby sikkerhetsbelter, og erstatte dem med garnnøster.. Flott at de ikke printer ut alt sammen på papir ihvertfall. OCR er som regel en liten flaskehals. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 3. september 2012 #559 Del Skrevet 3. september 2012 Har hørt det om det samme (altså diskettregime). Var vel noe med at de ikke fikk lov å knytte sammen systemet med andre institusjoner, på grunn av for dårlig sikkerhet eller noe sånn. Det blir som å forby sikkerhetsbelter, og erstatte dem med garnnøster.. Flott at de ikke printer ut alt sammen på papir ihvertfall. OCR er som regel en liten flaskehals. Haha. Jepp. Nei, man kan si mye om kommune og stat, men effektivt er det IKKE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. september 2012 #560 Del Skrevet 3. september 2012 Eg har akkurat funnet meg ny favorittman utenom mr Bond: prins Philip. http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/the_queens_diamond_jubilee/9128589/Queens-Diamond-Jubilee-Prince-Philips-best-one-liners.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå