AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Vurderer det litt. Vet jo vi har god kjemi.Vi har havnet til sengs flere ganger før og alltid hatt det hyggelig. Men har liksom ikke lyst å servere meg selv på sølvfat til han heller.Ettersom jeg var såpass gira på han sist . Er det nå hans tur mener jeg, om han vil ha meg flere ganger. For stolt kanskje. Kjipt å føle seg billig og liksom servere han fitte så lettvint . Uten at han har tatt kontakt først etter vår siste ONS etc. Derfor kvier jeg meg til å sende han en melding og spørre han. Hva ville du gjordt ? Jeg vet jo jeg treffer han ute og at det ordner seg for meg til slutt. Er bare så lenge å vente og tungvint å ha det sån. Veldig greit å kunne avtale kveldsbesøk. Også midt i uka. Og hva ville du som mann tenkt om en tidligere veninne/ONS partner sendte deg det en mld om du hadde lyst til mer mens du selv var singel. Han er singel og jeg er singel. Og vi tenner veldig på hverandre.Vi havner alltid til sengs når vi treffes tilfeldig. Skal - skal ikke ? Må si at både han og jeg holdt på å bli litt forelsket. HAN snakket om forhold sist og hintet litt. Men jeg forstod vell ikke at han hintet ang. OSS. Meg og han. FOR ET PAR...ho ho ...Uvant tanke. Han er player og jeg litt bad girl ... Trenger tid å vurdere det imens. Men først må vi jo få mer tid sammen og flere netter før jeg eller han vet virkelig hva vi vil med hverandre. Jeg savner i hvertfal han og hans armkrok. Har prøvd å leve vidre og glemme natta. Men vanskelig.Føler meg jo veldig " hjemme " hos han. Og han dukker opp i tankene mine ofte. Og jeg t.o.m føler litt savn av og til.Faktisk sterkt savn i perioder.Jeg prøver å overse. Jeg vet bare ikke om jeg burde vente tolmodig til jeg treffer han ute igjen, eller om jeg bare skal sende han en mld ? Kanskje han ikke skjønner at jeg vil ha han igjen etter siste natta vår ??? Og trenger signal fra meg først. Så kort tid etterpå.Mulig. Svar fra menn er kjekt. Blir han mindre tennt på meg, dersom jeg viser interesse for mer nå , og sender han en mld om at natta var herlig og jeg vil mer ? Vil jo spenningen og tenningen og flørten mellom oss skal være på TOPP. Dette er kanskje å ødelegge litt. Burde vell vente å se han an, og se om han tar noe initiativ neste gang vi møtes tilfeldig. Hva tror dere ?
Gjest Katten. Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Trodde gullmusa alltid var sikker på seg selv?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Vurderer det litt. Vet jo vi har god kjemi.Vi har havnet til sengs flere ganger før og alltid hatt det hyggelig. Men har liksom ikke lyst å servere meg selv på sølvfat til han heller.Ettersom jeg var såpass gira på han sist . Er det nå hans tur mener jeg, om han vil ha meg flere ganger. For stolt kanskje. Kjipt å føle seg billig og liksom servere han fitte så lettvint . Uten at han har tatt kontakt først etter vår siste ONS etc. Derfor kvier jeg meg til å sende han en melding og spørre han. Hva ville du gjordt ? Jeg vet jo jeg treffer han ute og at det ordner seg for meg til slutt. Er bare så lenge å vente og tungvint å ha det sån. Veldig greit å kunne avtale kveldsbesøk. Også midt i uka. Og hva ville du som mann tenkt om en tidligere veninne/ONS partner sendte deg det en mld om du hadde lyst til mer mens du selv var singel. Han er singel og jeg er singel. Og vi tenner veldig på hverandre.Vi havner alltid til sengs når vi treffes tilfeldig. Skal - skal ikke ? Må si at både han og jeg holdt på å bli litt forelsket. HAN snakket om forhold sist og hintet litt. Men jeg forstod vell ikke at han hintet ang. OSS. Meg og han. FOR ET PAR...ho ho ...Uvant tanke. Han er player og jeg litt bad girl ... Trenger tid å vurdere det imens. Men først må vi jo få mer tid sammen og flere netter før jeg eller han vet virkelig hva vi vil med hverandre. Jeg savner i hvertfal han og hans armkrok. Har prøvd å leve vidre og glemme natta. Men vanskelig.Føler meg jo veldig " hjemme " hos han. Og han dukker opp i tankene mine ofte. Og jeg t.o.m føler litt savn av og til.Faktisk sterkt savn i perioder.Jeg prøver å overse. Jeg vet bare ikke om jeg burde vente tolmodig til jeg treffer han ute igjen, eller om jeg bare skal sende han en mld ? Kanskje han ikke skjønner at jeg vil ha han igjen etter siste natta vår ??? Og trenger signal fra meg først. Så kort tid etterpå.Mulig. Svar fra menn er kjekt. Blir han mindre tennt på meg, dersom jeg viser interesse for mer nå , og sender han en mld om at natta var herlig og jeg vil mer ? Vil jo spenningen og tenningen og flørten mellom oss skal være på TOPP. Dette er kanskje å ødelegge litt. Burde vell vente å se han an, og se om han tar noe initiativ neste gang vi møtes tilfeldig. Hva tror dere ? Grunnen til at dette er et stort spørsmål for meg og litt skummelt. Er at jeg vet det er mer følelser mellom oss to - enn vi begge sansynligvis vil innrømme til hverandre eller for oss selv. Begge for stolte,uavhengige og sterke personer. Hadde han bare vært et sexobjekt for meg- hadde jeg sendt mld her og nå og ikke bekymret meg for mottagelsen eller svaret. Det er ikke noe problem å finne seg en ledig armkrok. Men jeg vil ha hans. Men siden han betyr mer for meg. Blir dette riski. Om jeg handler feil nå. Dette kan bli kjærlighet. Dette er å leke med ilden...og risken for dype skuffelser og å bli kraftig såret.
Neket Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ser slik ut på skrivestilen, punktum der andre ville brukt komma TS, den som intet våger, intet vinner. Endret 17. januar 2012 av Blånd
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Ser slik ut på skrivestilen, punktum der andre ville brukt komma TS, den som intet våger, intet vinner. Jeg liker best å gjøre det face to face. Hater å sitte å vente på svar på mail og sms. Mye lettere å ta det opp face to face neste gang vi treffes. Så kan jeg lese litt hvordan det står til men interesen hans også, før jeg spør.Virker han fortsatt veldig PÅ meg, sier jeg det bare rett ut, dersom det passer seg slik. Virker han helt AV og opptatt med noe annet, sier jeg ingenting.Dobbelt forsikret for pinlige kypende situasjoner.... Tenk om han koser seg som bare det nå, og har både to og tre faste elskerinner. Så får han sms/mail fra elskerinne nr 4 også, som ønsker flere netter med han. Tviler på han har tid og krefter, og kapasitet til oss alle : ) Om han er slik jeg tror... Pinlig det. Hvem vet. Mulig han er travelt opptatt for tiden : ) Får vente å se om han ser " ledig " ut en kveld.Kan spørre han da heller.
Fri ulv Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Enig med blånd.. Som mann tviler jeg på at det vil gjøre noen "skade" om du tar litt initiativ. Det viser mest av alt at du har litt baller, på en god måte *off topic, hva er så spesielt med denne mannen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå