Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det gammel myte, eller skader også dagens hårblekingsprodukter hos frisøren også fosteret slik det ble fortalt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for linker.

Hvorfor denne skepsisen når du legger du linker som sier at det er ok?

Skrevet

Jeg har selv farget/bleket håret til en del venninner og synes det lukter veldig sterkt av det, derfor ville jeg ikke tatt sjansen. Noe som lukter så sterkt må det jo være noe med, men det er min personlige mening og hva jeg tror.

Ville legge ved linker som sa at det var ok, selv om det ikke er noe jeg ville valgt. Og som den ene linken sier så er det de tre første månedene der organene utvikles du må vise størst forsiktighet...

Når jeg var gravid så unngikk jeg de tingene jeg ikke var helt 100% sikker på.

Skrevet

Har jobbet i salon i noen år - og det er ingen problem med hårfargin/bleking generelt for fosteret, men det er skadelig for håret! Det ødelegger tuppene og det er vitkgi med hårkur osv! Men ikke bare det, når du er gravid og skal bleke håret eller farge det, så er det ikke sikkert fargen virker 100% dessverre....

Skrevet

Hvis det hadde vært skadelig så hadde vel ikke frisører kunnet jobbe under svangerskapet?

• Liker 1
Skrevet

Det er IKKE farlig å stripe håret når man er gravid.

Skrevet

I USA frarådes hårbleking de tre første månedene, så det har jeg holdt meg til også. Brukte heller ikke neglelakk eller sterkt parfymerte kremer i den perioden.

Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg bleket(blekte?) håret en gang når jeg var gravid. Ble med den ene gangen for jeg reagerte sånn på lukten :fnise:

Jeg spurte legen første gang jeg var på kontroll og hun sa at det gikk helt greit. Det er ca 4år siden nå da,så om noe har forandret seg siden det vet jeg ikke.

Skrevet

Det er ikke farlig å farge eller bleke håret når mman er gravid. :)

Skrevet

Du kan trygt farge håret under graviditeten, hodebunnen tar ikke så godt opp de stoffene den kommer i nærheten av.

Hvis du skal gjøre det selv hjemme, bør du sørge for god utlufting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...