AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Tenkte jeg skulle skrive inn her, da jeg har lest at dere kommer med så mange kloke svar. Mr X, en gutt jeg har kjent i mange år. Jeg har vært singel veldig lenge, men har aldri vært ensom da jeg alltid har hatt noen i kikkerten. Tilbake til mr x; vi har vært venner lenge, og for ca et halvt år siden begynte han å vise interesse. Nå har det bare gått lenger. vi dater aldri, men vi møtes alltid når vi er ute. og da ender vi som oftest sammen den kvelden. Nå tenkter dere; han er bare ute etter sex. MEN; vi har ikke hatt sex en eneste gang, selv om det er han som alltid spør om vi skal sove sammen fordi han vil være rundt meg ol. SPM1: Hva søren er det han vil?! Tør han ikke være med meg når vi ikke har vært ute, eller er han "bare ute etter en ting"? SMP2: Jeg er ikke forelsket, men jeg tror nesten jeg er betatt av all oppmerksomheten? jeg tenker egentlig veldig ofte på han, men jeg er ikke forelsket på den måten. kort oppsummering: jeg skjønner meg verken på han eller meg selv!?
Danonym Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 (endret) SPM1: Hva søren er det han vil?! Tør han ikke være med meg når vi ikke har vært ute, eller er han "bare ute etter en ting"? Endret 4. februar 2013 av Danonym
Steinar40 Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Tenkte jeg skulle skrive inn her, da jeg har lest at dere kommer med så mange kloke svar. Mr X, en gutt jeg har kjent i mange år. Jeg har vært singel veldig lenge, men har aldri vært ensom da jeg alltid har hatt noen i kikkerten. Tilbake til mr x; vi har vært venner lenge, og for ca et halvt år siden begynte han å vise interesse. Nå har det bare gått lenger. vi dater aldri, men vi møtes alltid når vi er ute. og da ender vi som oftest sammen den kvelden. Nå tenkter dere; han er bare ute etter sex. MEN; vi har ikke hatt sex en eneste gang, selv om det er han som alltid spør om vi skal sove sammen fordi han vil være rundt meg ol. SPM1: Hva søren er det han vil?! Tør han ikke være med meg når vi ikke har vært ute, eller er han "bare ute etter en ting"? SMP2: Jeg er ikke forelsket, men jeg tror nesten jeg er betatt av all oppmerksomheten? jeg tenker egentlig veldig ofte på han, men jeg er ikke forelsket på den måten. kort oppsummering: jeg skjønner meg verken på han eller meg selv!? Det er viktig å innse at man ikke har noen forutsetninger til å kunne forstå andre. Og man har små forutsetninger til å kunne forstå seg selv. Noe som ikke er helt praktisk. Men de fleste mennesker er mer eller mindre styrt av sine følelser og behov. Så hvis du skal gjøre noe forsøk på å prøve å forstå hans væremåte - og din egen - så tenk altså på aktuelle behov og følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå