Espana4321 Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg trenger å skjule bildene jeg er tagget i for et par venner på facebook. Viste hvordan jeg gjorde dette før, men nå er det jo en ny og bedre (in my ass) facebook, der alt er så mer avansert. Har ingen aning om hvordan jeg fikser dette. Anyone?? ?
*Sinnataggen* Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor ikke bare fjerne taggen. Det gjør du jo under bildet. Skjule ditt og skjule datt.
Pixtive Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor ikke bare fjerne taggen. Det gjør du jo under bildet. Skjule ditt og skjule datt. Det er dessverre litt mer tungvint enn før. Nå må du rapporter/fjern tagg for så å velge fjern denne taggen. Om en skulle ønske å kunne velge om taggen skal godtas før det legges ut finnes det en instilling for det, bruker den innstillingen selv og den er genial!
Espana4321 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil gjerne være tagget i disse bildene, men samtidig vil jeg ikke at et par stykker skal se dem. det er problemet.
Pixtive Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil gjerne være tagget i disse bildene, men samtidig vil jeg ikke at et par stykker skal se dem. det er problemet. *Tenke tenke* Kommer ikke på noen måte en kan skjule enkelt bilder for enkelt personer om det ikke er du som har lagt de ut men du kan legge de personene som det er snakk om i f.eks. "limited et eller annet" sånn at de ikke ser bildene du blir tagget i f.eks.
Espana4321 Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. januar 2012 Finner ingen løsning på dette altså.. er det absolutt ingen som vet? er desperat!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 du kan velge at "bilder jeg er tagget" i ikke skal vises for enkelte av vennene dine. Men det vil isåfall gjelde alle bilder du er tagget i, ikke bare et par utvalgte bilder.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 du kan velge at "bilder jeg er tagget" i ikke skal vises for enkelte av vennene dine. Men det vil isåfall gjelde alle bilder du er tagget i, ikke bare et par utvalgte bilder. Gammel tråd, men håper noen kan svare. Hvordan finner du frem til dette valget? Hva trykker du på for å komme hit hvor man kan velge at bilder man er tagget i ikke vises for enkelte?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 du kan evt velge at "alle bilder/poster som du er tagget i" skjules for enkeltpersoner.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 ok, men hva trykker man på for å komme til det valget? Har trykket rundt MYE på facebook nå uten å finne ut av det. Er så dårlig på dette. Setter veldig pris på svar. Sjefen har lagt meg til og diverse andre kollegaer, det blir noen fornæremede ansikter på jobben om jeg sletter de, men vil absolutt ikke at de skal se bilder jeg har der.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 Privacy - timeline and tagging - edit settings - who can see posts you have been tagged in - custom
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Privacy - timeline and tagging - edit settings - who can see posts you have been tagged in - custom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå