AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #21 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er 20 og drikker aldri, har aldri hatt en periode med festing/drikking og ikke kommer jeg til å ha det heller. Har smakt alkohol, men likte ikke smaken og trives aller best edru, så da drikker jeg ikke.
Gjest Dorey Skrevet 24. januar 2012 #22 Skrevet 24. januar 2012 Jeg er 23 år og drikker veldig lite (nå når jeg er gravid drikker jeg selvsagt ikke i det hele tatt). Har aldri vært veldig glad i å feste og kan ikke fordra å være full. MEN jeg synes vin til mat er helt fantastisk så jeg og mannen deler gjerne en flaske vin sammen, og blir rødvinsdype over desserten
Gjest loveleen Skrevet 25. januar 2012 #23 Skrevet 25. januar 2012 (endret) Jeg drikker veldig lite. Har ikke vært ute på byen på lenge. Er ikke så glad i alt dette rundt "å drikke og henge på utesteder". Eneste jeg liker av det jeg har smakt til nå er cava, champagne eller "jentete drinker", men er ikke noe jeg trenger mye av akkurat nå vertfall. Endret 25. januar 2012 av loveleen
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #24 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er 20 og drikker aldri, har aldri hatt en periode med festing/drikking og ikke kommer jeg til å ha det heller. Har smakt alkohol, men likte ikke smaken og trives aller best edru, så da drikker jeg ikke. Så du liker ikke smaken av alkohol og trives best edru. Helt ok det, men hva vil du med denne tråden din? Det er på en måte ingenting å gripe fatt i her for å starte en diskusjon. Hva er poenget ditt med å skrive det du skriver?
Armitage Skrevet 25. januar 2012 #25 Skrevet 25. januar 2012 Så du liker ikke smaken av alkohol og trives best edru. Helt ok det, men hva vil du med denne tråden din? Det er på en måte ingenting å gripe fatt i her for å starte en diskusjon. Hva er poenget ditt med å skrive det du skriver? Poenget var, hvis du leste første innlegg, at TS lurte på om det var unormalt for unge å være avholds eller drikke lite. Hvorfor enkelte er avholds og når de sluttet? Man må vel ikke lage en diskusjon av alt for å kunne snakke om det i en tråd på KG vel? Det er vel like greit å dele erfaringer og tanker også. 1
Scherbatsky Skrevet 25. januar 2012 #26 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er en uke fra å fylle 25, og jeg drikker sjeldent. Av flere grunner egentlig. Jeg har kronisk hodepine, så de fleste rødviner og noen hvitviner gjør den verre. I tillegg liker jeg ikke smaken av øl og andre alkoholholdige drikker. Har aldri gjort det. Jeg skjønner ikke morroa med å drikke seg fra sans og samling, men ... to each his or her own. Jeg liker å ha kontroll, men kan godt ta meg et glass vin i godt lag. Men vin er til for å nytes, ikke misbrukes. Henger meg på den som sa et iskald glass med cola er like godt. Det er fader meg så sant! En fin sommerdag, kald cola og jordbær... Mmmm!
challenger Skrevet 25. januar 2012 #27 Skrevet 25. januar 2012 Jeg er nesten avholds. Liker ikke smaken av noe som helst alkohol rett og slett. Så drikker max 1-2 ganger i året, og det er kun når jeg "må". Er 22år.
Lurken Skrevet 1. februar 2012 #28 Skrevet 1. februar 2012 Har flere venner som ikke drikker (flest gutter), og selv drikker jeg svært lite. Tar en øl en sjelden gang for smakens skyld, misliker å være dårlig neste dag. Jeg er 22.
Longgone Skrevet 1. februar 2012 #29 Skrevet 1. februar 2012 Jeg er så og si avholds. Drikker av og til, men langt fra hver helg som vennene mine gjør. Før var jeg "en av dem" og drakk ca 3 ganger i uken, men så sa det stopp. Nå kan jeg ikke huske sist jeg var ute, så du er ikke den eneste!
mocci Skrevet 2. februar 2012 #30 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Jeg er 35, avholds og stolt av det!! Jeg valgte å slutte å drikke da jeg var 20. Jeg drakk lite og ingenting før jeg ble avholds derfor var det et forholdsvis enkelt valg. Hovedgrunnen for at jeg ble avholds var at jeg ville ta avstand fra helgefylla, noe jeg virkelig avskyr! Jeg ville dessuten vise at man kan ha det like artig på byen om enn ikke mer når man er klinkende edru! Jeg danset like gjerne på bordene i edru tilstand. Jeg liker dessuten ikke smaken av alkohol og har aldri sett noe poeng i å drikke meg full. Jeg har ingenting imot at folk tar seg et par glass til måltider, men jeg avstår. Endret 2. februar 2012 av mocci
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå