AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Hei. Jeg og kjæresten min har vært sammen en stund og har begynt å tenke på å ha sex for første gang. Det blir min aller første gang, men ikke hans. Jeg har en del kroppskomplekser... Jeg har veldig små bryster (de er så vidt der), røde prikker på rygg og skuldre og har mange lyse hår på hele kroppen. Jeg tror ikke det vil bli behagelig for noen av oss hvis jeg skal være så nervøs og redd og ukomfortabel. Har dere noen støttende råd? Eller tips mot de røde prikkene? Jeg er forresten 18 år. Takker for svar.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Fra jeg var 16 til 22 var jeg livredd for å være naken. Jeg hadde atopisk eksem, for små pupper og følte meg spinkel, så var jomfru helt til 22. Når jeg var 22 var jeg så heldig at jeg hadde en eksemfri periode, føltes bedre enn noensinne. Så jeg klarte endelig å ta steget! Men 3 år og 3 partnere senere er eksemen samme som før igjen, faktisk var den det samme etter ett par måneder men nett nå er den værre enn på flere år! Men veit du hva jeg har funnet ut, det gjør ikke en dritt! Folk bryr seg ikke! Sitter og teller røde prikker på høyrearmen min nå, har i overkant at 70 små prikker og sår bare oversiden (gadd ikke telle undersiden en gang). Hadde ikke hatt noe som helst problem med å ha sex nett nå Faktisk har jeg litt lyst på det men kjæresten kommer ikke hjem før på fredag! Og mange menn liker faktisk små pupper, så lenge det er nok til at du har en håndfull går det helt fint! http://www.kvinneguiden.no/artikler/smaa_pupper_bedre_sex-/52159 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Blir vel en håndfull om man har veldig små hender. Modig gjort av deg, jeg blir så ukomfortabel bare av tanken. TS
MaestroR Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Ikke tenk sånn, små pupper er til din fordel og vil bli en enda større fordel jo eldre du blir 1
Nessy Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 Små pupper er faste og deilige så ikke tenk på det:) Det mest attraktive på soverommet er ei dame som er ikke er redd for å vise hva hun vil og at hun ikke bryr seg om små filleting ang. kroppen sin. Så gå rak i ryggen på soverommet og ha det gøy:) 1
linkan Skrevet 18. januar 2012 #6 Skrevet 18. januar 2012 Kompleks for små pupper har jeg også hatt. Så møtte jeg en som mener jeg har verdens deiligste pupper. Du får tenke som så at slikt er individuelt, det trenger ikke være negativt å ha små pupper! Gutter setter pris på jenter som er stolte over kroppen sin (eller tar jeg feil nå, gutter?), så jeg synes du skal hoppe i det dersom kompleksene er den eneste grunnen til at dere ikke har sex! Og dessuten er nok små pupper og røde prikker noe man ikke tenker så mye på om man først har kommet så langt som til senga. 1
Obelix Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Store, små, lange, korte, runde, osv osv... de er bare en del av pakka Som "linkan" skriver... det handler mer om instillingen til jenta enn den ene eller andre "feilen". Og som jeg har skrevet før: da typen din står foran deg naken og du er naken..så ser han ikke etter feil.. han ser og tenker : Ohhh...sex :gjeiper: :gjeiper: :gjeiper: 1
Gjest Levitate Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Du er så heldig som har små pupper! Har alltid hatt lyst til å ha små. Selv har jeg store mangoer som henger, og de ser helt forferdelige ut. Likevel har jeg en fantastisk kjæreste som hele tiden nevner at de er fantastiske. Og jeg er ganske sikker på at kjæresten din mener akkurat det samme om dine! Små pupper er mer praktisk, dessuten er de aldri i veien. Vil bare si at jeg føler med deg, jeg også hadde komplekser med kroppen min. Kunne ikke fordra å se meg selv naken, og tanken på sex gjorde meg kvalm. Men når jeg først havnet til sengs med min nåværende kjæreste, så glemte jeg alt som heter kroppskomplekser og nøt sexen fullt ut. Selvtillit gir bedre sexliv, og du får en fantastisk opplevelse om du setter pris på din egen kropp! Husk at kjæresten din liker deg som du er. Små lyse hår på hele kroppen og røde prikker på ryggen og skuldre er null problem, selv har jeg mørke hår på kroppen og litt nupper her og der, men kjæresten bryr seg ikke - som han sa til meg en gang, det er MEG, og han liker MEG. Så hopp til køys og kos deg! 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Tusen takk for alle svar, føler meg faktisk mye bedre nå! TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå