AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Visste ikke hvor jeg kunne poste dette spørsmålet, men fant ut at det kanskje passet best her.. Altså, er det gratis parkering i Oslo på søndager? Og når er parktiden på lørdager?
Envy Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Ehm.. Oslo er en stor by. Hvor i Oslo tenkte du på? Hele byen er neppe gratis bare fordi det er søndag.
Tbag Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Etter hva jeg har opplevd er det gratis parkering i oslo der de har kommunal parkering. Det er flere sidegater ikke langt fra spektrum (kort gå avstand) hvor du kan parkere gratis på søndager, husker dessverre ikke navn, men vet jeg har gjort det selv flere ganger. Ellers pleier det å være avgiftsfritt etter klokken 15 på lørdager, men igjen det gjelder kommunal parkering. Private aktører bruker andre tidspunkt, så det er vanskelig å si. 1
Envy Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar Møllergata er alltid gratis Den ligger på tvers for Rockefeller, så da må du gå 5-10 min til spektrum, men veldig kjekk parkering. Jeg parkerer alltid der
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #7 Skrevet 18. januar 2012 Alle offentlige plasser er gratis på søndag, på lørdag er det vanligvis gratis etter 1500. Pleier å være greit å finne plass i helgene. Trafikketaten har et greit kart, hvor du kan sjekke tidene på alle gateparkeringer i byen, dersom du klikker deg inn på dem:http://www.trafikketaten.oslo.kommune.no/parkering/parkeringskart/article208725-55492.html
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2012 #8 Skrevet 18. januar 2012 Møllergata er alltid gratis Møllergata har betalparkering eller parkering forbudt på ukedager/lørdager.
Gjest navnelapp Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 Alle private aktørar i sentrum tek stort sett betalt heile døgnet heile veka. Dei opererer stort sett i parkeringshus og andre private område. Kommunale plassar er som det er sagt over her gratis i helga.
Sol79 Skrevet 21. januar 2012 #10 Skrevet 21. januar 2012 Området rundt Youngstorget er greit å parkere i. Finner som regel alltid en ledig plass der, og det er stort sett kommunalt.
Envy Skrevet 21. januar 2012 #11 Skrevet 21. januar 2012 Møllergata har betalparkering eller parkering forbudt på ukedager/lørdager. Er det ikke parkering forbudt fra 07-16 eller noe sånt? Mener ganske bestemt at jeg har brukt å parkere der på kveldstid og i helger. Har ikke betalt noe, og aldri fått bot (og parkeringsvaktene til Oslokommune lusker rundt hvert hjørne, så parkerer men ulovlig kommer det en stygg, gul lapp under vindusviskeren innen 5 min). Uansett spurte TS om søndager, og da er det 100% og uten tvil gratis i møllergata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå