Gjest mor_31 Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Vår datter har noe grove øyebryn sånn naturlig. Det har aldri plaget meg, men hennes far har alltid nevnt det på en negativ måte. En dag leverte han henne fra helgebesøk med smale og jeg må innrømme veldig fancy øyebryn, og han sa at han bare måtte gjøre noe med det. De hadde fikset henne opp på en skjønnhetsalong. Hun hadde visst grått mens de gjorde det, men var også ganske stolt etterpå og hun fikk en leke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Bør han få refs? Skjønnhetsalongen? Eller er det til det beste for henne, mht mobbing osv? Hun ble jo gorgeous! :/ Hva ville du ha gjort?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Vår datter har noe grove øyebryn sånn naturlig. Det har aldri plaget meg, men hennes far har alltid nevnt det på en negativ måte. En dag leverte han henne fra helgebesøk med smale og jeg må innrømme veldig fancy øyebryn, og han sa at han bare måtte gjøre noe med det. De hadde fikset henne opp på en skjønnhetsalong. Hun hadde visst grått mens de gjorde det, men var også ganske stolt etterpå og hun fikk en leke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Bør han få refs? Skjønnhetsalongen? Eller er det til det beste for henne, mht mobbing osv? Hun ble jo gorgeous! :/ Hva ville du ha gjort? Har du barn med Jan Thomas? :gjeiper: 14
Gjest Eurodice Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Vår datter har noe grove øyebryn sånn naturlig. Det har aldri plaget meg, men hennes far har alltid nevnt det på en negativ måte. En dag leverte han henne fra helgebesøk med smale og jeg må innrømme veldig fancy øyebryn, og han sa at han bare måtte gjøre noe med det. De hadde fikset henne opp på en skjønnhetsalong. Hun hadde visst grått mens de gjorde det, men var også ganske stolt etterpå og hun fikk en leke. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Bør han få refs? Skjønnhetsalongen? Eller er det til det beste for henne, mht mobbing osv? Hun ble jo gorgeous! :/ Hva ville du ha gjort? Dette hørtes drøyt, og jeg er ikke sikker på om jeg tror det. Det er vel aldersgrense for de forskjellige behandlinger? Nappe øyebryn på en treåring? 1
Gjest Thessie! Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Troll. Hvorfor skrike troll med en gang det kommer opp et tema som er litt uvanlig?
CaspertheGh0st Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor skrike troll med en gang det kommer opp et tema som er litt uvanlig? Hvilken skjønnhetssalong napper øyenbrynene til en 3-åring? Sado Skjønnhetssalong AS? 12
Gjest Thessie! Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Hvilken skjønnhetssalong napper øyenbrynene til en 3-åring? Sado Skjønnhetssalong AS? Jeg vet ikke. Men jeg vet at det er nok av folk der ute som bare tenker penger.
Gjest Thessie! Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Men ja, faren fortjener refs! Hun er TRE år!
GammelKaktus Skrevet 17. januar 2012 #9 Skrevet 17. januar 2012 Har du barn med Jan Thomas? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #10 Skrevet 17. januar 2012 Jeg ser ærlig talt ikke problemet.. 1
Strawberry19 Skrevet 17. januar 2012 #11 Skrevet 17. januar 2012 Hva slags far er dette!!!!! Og hva slags skjønnhetssalong er dette!!! Å herre Gud! Jeg en voksen kvinne får tårer i øynene hver gang jeg napper øyenbryn, og jeg har gjort i mange år! Nappe øyenbryn på en treåring , har ikke denne faren et hjerte? Hva tror han jenta er, en robot? Vurdert å anmelde både far og salongen?????
Gjest Nanette Skrevet 17. januar 2012 #13 Skrevet 17. januar 2012 Dette er ikke reelt. Hudpleiesalonger har ikke lov til å utføre behandlinger på barn. Gjøres det og det kommer frem, kan salongen stenges. Minimum 16 års alder på sånt. Hva slags far gjør sånt uansett... Nei, dette henger ikke på greip. 1
Gjest Thessie! Skrevet 17. januar 2012 #14 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Dette er ikke reelt. Hudpleiesalonger har ikke lov til å utføre behandlinger på barn. Gjøres det og det kommer frem, kan salongen stenges. Minimum 16 års alder på sånt. Hva slags far gjør sånt uansett... Nei, dette henger ikke på greip. Er det virkelig 16-års på slike ting eller er det din mening? Jeg kom nettopp på et barn jeg vet om som fikk nappet brynene. Skulle være med i en reklame, tror jeg. Hun var 10 år. Så det er enkelte salonger som gjør sånt. Selv om det tydeligvis ikke er lov. Endret 17. januar 2012 av Thessie!
skruf Skrevet 17. januar 2012 #15 Skrevet 17. januar 2012 Ingenting forundrer meg........om det er tilfelle så er det helt uhørt! Et så lite barn tenker ikke over hvilke øyenbryn hun har! Ville blitt en alvorsprat med far iallefall.... Kompisen til broren min har ei jente på 6mnd, dama tok med jenta på en frisørsalong og fikk laget hull i ørene på babyen! En holdt hodet og to frisører tok hullene samtidig. Når noe sånt går an så er jeg ikke forundret over napping av øyenbryn på småjenter heller......fulllstendig idioti begge deler! 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #16 Skrevet 17. januar 2012 Dette er ikke reelt. Hudpleiesalonger har ikke lov til å utføre behandlinger på barn. Gjøres det og det kommer frem, kan salongen stenges. Minimum 16 års alder på sånt. Hva slags far gjør sånt uansett... Nei, dette henger ikke på greip. Har du kilder på dette? Jeg synes det er veldig rart at det er lov til å lage hull i ørene på små barn, men ikke å nappe øyenbryn?
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2012 #17 Skrevet 17. januar 2012 Ingenting forundrer meg........om det er tilfelle så er det helt uhørt! Et så lite barn tenker ikke over hvilke øyenbryn hun har! Ville blitt en alvorsprat med far iallefall.... Kompisen til broren min har ei jente på 6mnd, dama tok med jenta på en frisørsalong og fikk laget hull i ørene på babyen! En holdt hodet og to frisører tok hullene samtidig. Når noe sånt går an så er jeg ikke forundret over napping av øyenbryn på småjenter heller......fulllstendig idioti begge deler! Klarer ikke helt å forstå foreldre som gjør slik med barna sine. Har mor til en på ca 6 mnd og jeg har fått tårer i øynene bare pga de vanlige vaksinene. Kunne aldri ha utsatt min egen lille unge for noe slikt som å ta hull i ørene. Fy faen! blir helt dårlig bare med tanken...
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2012 #18 Skrevet 17. januar 2012 Nr 17 her, ser det ble feil...skulle selvfølgelig stå Er mort til...
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2012 #19 Skrevet 17. januar 2012 Nr 17 her, ser det ble feil...skulle selvfølgelig stå Er mort til... Fikk det ikke riktig denne gangen heller, slik det blir når man skal være rask. Så jeg bryr meg ikke om å prøve flere ganger
Gjest Hikken Skrevet 17. januar 2012 #20 Skrevet 17. januar 2012 (endret) Når det er lovlig å ta hull i ørene på babyer som bare er noen få måneder gamle ( noe som innebærer stor risiko for infeksjoner og allergi ), så forundrer det meg ikke om det er lovlig å nappe øyenbrynene på 3-åringer. Men herregud, noe så unødvendig. Napping av bryn gjør VONDT. Er forøvrig drittlei av dere som på død og liv skal skrive "troll" i hver tråd hvor det dukker opp ett uvanlig tema Endret 17. januar 2012 av Hikken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå