AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har hatt litt problemer med kickback i de siste par ukene. Hvis jeg er inne på en side å handler så blir den ikke registrert på kickback-siden min:s Dette gjelder både når jeg har først logget inn og deretter gått inn på "butikk", og når jeg trykker på "pop-up" øverst i bildet som visstnok skal føre til at den blir registrert uten at jeg trenger å logge inn på kickback. Har jo gått glipp av masse kickback i det siste:( For det skal jo komme opp automatisk "siste transaksjoner" og det beløpet du får etter et kjøp. Men det dukker ikke opp noe der lengre. Men en dag så hadde jeg handlet på iTunes, da ble det ikke registrert på "siste trans." før ETTER at jeg hadde fått mail om at kickbacken ble godskrevet. Flere som har opplevd dette i det siste?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Men må bare legge til at en dag imellom disse kjøpene ble et annet et registrert på flekken etter jeg hadde handlet:s
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Dersom du bruker tilbudskode fra butikken fra før, sponser ikke Kickback prosentene de annonserer med. Hvis det ikke er tilfelle, ville jeg ha kontaktet Kickback.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Dersom du bruker tilbudskode fra butikken fra før, sponser ikke Kickback prosentene de annonserer med. Hvis det ikke er tilfelle, ville jeg ha kontaktet Kickback. Har ikke brukt noen rabattkoder av noe slag nei.. Det var to fullpriskjøp!
Anglofil Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 Kontakt kickback og si i fra. Skjedd meg noen ganger, da sier jeg i fra og de registrerer det for meg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2012 #6 Skrevet 20. februar 2012 I stedet for å lage en ny tråd spør jeg i denne: vet noen hvordan jeg kan få fjernet kickback-popupen fra nettleseren min (Mozilla)? Jeg blir tullerusk at den popper opp hver gang jeg skal inn i en nettbutikk. Jeg bruker det ikke lenger fordi det aldri ble registrert, og jeg har trykket på 'Utvidelser' og fjernet Kickback, men den popper allikevel opp. Agh!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har også flere kjøp (uten annen rabatt) som ikke blir registrert. Jeg har kontaktet Kickback, men de skriver bare at jeg ikke har gått via dem, men det har jeg jo. Synes de virker sure og lite interessert i å løse problemet. Anonymous poster hash: 02942...965
TrickyCicci Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har også flere kjøp (uten annen rabatt) som ikke blir registrert. Jeg har kontaktet Kickback, men de skriver bare at jeg ikke har gått via dem, men det har jeg jo. Synes de virker sure og lite interessert i å løse problemet.Anonymous poster hash: 02942...965 Sikker på at du har fått gjort det på riktig måte? Jeg har brukt kickback flere ganger, og aldri hatt et problem med registrering av kickback.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Sikker på at du har fått gjort det på riktig måte? Jeg har brukt kickback flere ganger, og aldri hatt et problem med registrering av kickback. Hva er riktig måte da? Jeg går inn via Kickback.no og trykker på linken til butikken jeg skal handle i. Anonymous poster hash: 02942...965
Anglofil Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Hva er riktig måte da? Jeg går inn via Kickback.no og trykker på linken til butikken jeg skal handle i.Anonymous poster hash: 02942...965 Jeg har ikke hatt slike problemer på lang tid. Men jeg bruker utvidelsen i nettleseren for å forsikre meg om at Kickback får det med seg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Jeg bruker ipad, så da kan jeg vel ikke bruke en sånn utvidelse? Anonymous poster hash: 02942...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå