washabi Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hei ! Som tittelen sier så har jeg da sluttet på pillen og nå prøver vi for fullt. Sluttet på pillen for snart noen uker sider, og typen kom hjem for en uke siden. Vi startet da prøvingen. Det jeg lurer på nå er om jeg har fått mens, eller om det kan være noe annet som skjer. Startet å blø i går og fikk murringer i eggstokkene og nedre del av magen. Idag har det bare kommet litt mørkebrunt slimete blod, så jeg lurer på hva som skjer. Det som kom igår var veldig slimete, og lyserødt. I å med jeg har gått på cerazette har jeg ikke hatt noen form for regelmessig mens, så aner ikke hvor langt jeg er i syklusen.. Så det jeg lurer på er om jeg allerede nå kan få festeblødning bare 4/5 daqer etter sengekosen? blir forvirret av all informasjon som florerer på nettet, så håper noe her inne kan hjelpe meg.. er for tidlig med en test ennå tror jeg :S Håper noen kan dele erfaringer eller komme med gode råd ) Takker for svar på forhånd Endret 16. januar 2012 av washabi
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Når sluttet du? Selv opplevde jeg tilsvarende rett etter pilleslutt, småblødning etter eggløsning (men om jeg egentlig hadde eggløsning vet jeg ikke). Jeg var ikke gravid. Bare en forstyrrelse pg.a. pillestopp.
washabi Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2012 Når sluttet du? Selv opplevde jeg tilsvarende rett etter pilleslutt, småblødning etter eggløsning (men om jeg egentlig hadde eggløsning vet jeg ikke). Jeg var ikke gravid. Bare en forstyrrelse pg.a. pillestopp. Sluttet for vel 10 dager siden.. Men kjenner på formen idag at jeg ikke er i form, er kvalm, oppblåst, irritabel og mye svimmel. Kan hende det bare er mensen som tuller med meg.. får bare vente å se på hva som skjer !
83` Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Festeblødning er vel berre to dråpar blod liksom, så om du har blødd og hatt slimete blod eit par dagar trur eg nok heller det er mensen/systemet som er byrja å kome i gjenge igjen etter pilleslutt Men kan jo aldri vere sikker då Lykke til! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå