-Fiona- Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg blir kvalm, nervøs, svimmel, får hetetokter og det som værre er. Jeg klarer liksom ikke å synes at det er så veldig all right. Er det bare meg?
Aldrisur Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Av de vakre, fargerike som flyr omkring i blomsterenga om sommeren? Er det de du mener Alva? Eller er det de ekle gråsvarte som beveger seg i magen din når du gruer deg til noe? 1
Mr.Omg Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Er ikke bare deg, nei. Jeg tenker at når man har det sånn som du beskriver så har man sommerfugllarver i magen. Og så litt senere blir de til sommerfulger som kiler, og det er litt bedre 1
-Fiona- Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2012 Av de vakre, fargerike som flyr omkring i blomsterenga om sommeren? Er det de du mener Alva? Eller er det de ekle gråsvarte som beveger seg i magen din når du gruer deg til noe? Haha, de ekle gråsvarte som kravler rundt i magen når man er veldig betatt av noen... Jeg trodde det skulle være koselig?! Er ikke bare deg, nei. Jeg tenker at når man har det sånn som du beskriver så har man sommerfugllarver i magen. Og så litt senere blir de til sommerfulger som kiler, og det er litt bedre hihi, godt poeng! jeg håper det blir søte fargerike sommerfugler snart 1
Knirke Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Æsj, nei.. Insekter i magen er aldri positivt!
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg blir kvalm, nervøs, svimmel, får hetetokter og det som værre er. Jeg klarer liksom ikke å synes at det er så veldig all right. Er det bare meg? Husker en gang for mange år siden, så traff jeg uventet og plutselig på en ung mann jeg var svært forelsket i , i korridoren på jobb. Med det samme jeg så han ble jeg fysisk svimmel rett og slett. Trodde jeg skulle svime av der og da , da jeg så han komme smilende gående mot meg.
Gjest -J- Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Utrolig søtt. Lurer på om noen jenter har blitt svimmel av mitt nærvær? En merkelig tanke og kanskje spesielt siden det trolig har hendt. Merkelig... Jeg brukte å se på dette som noe negativt, men etter at jeg begynte å se på det som positivt, har det vært nettop det; positivt.
PanLi Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Så søte dere er Sommerfugler er fint, men stress, helt enig.. Det blir liksom litt mye som skjer på en gang. Sånn fysiologisk sett blir en jo faktisk sterkere og mer skjerpet i sansene når dette skjer, og ikke svakere, selv om det kan kjennes sånn ut (mo i knærne og svimmel/matt osv.) Bruk den økte energien&aktiveringen til noe konkret/fysisk: tren, løp, hopp, dans, vask huset, brett klær, ta oppvasken eller hva som helst... Det roer ting ned litt når det blir for mye, og så får en noe positivt ut av det også ...Og skjer det noe mer mellom dere så kan dere jo bruke den økte energien på hverandre
-Fiona- Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2012 Utrolig søtt. Lurer på om noen jenter har blitt svimmel av mitt nærvær? En merkelig tanke og kanskje spesielt siden det trolig har hendt. Merkelig... Jeg brukte å se på dette som noe negativt, men etter at jeg begynte å se på det som positivt, har det vært nettop det; positivt. Du sier noe der.. Slik har jeg ikke tenkt på det før Lurer også på om det er synlig på meg... Om man kan se at det er nummeret før gelebeina mine svikter under meg, hahaha :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå