Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm, nervøs, svimmel, får hetetokter og det som værre er. Jeg klarer liksom ikke å synes at det er så veldig all right. Er det bare meg? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de vakre, fargerike som flyr omkring i blomsterenga om sommeren? Er det de du mener Alva?

Eller er det de ekle gråsvarte som beveger seg i magen din når du gruer deg til noe?

• Liker 1
Skrevet

Er ikke bare deg, nei. Jeg tenker at når man har det sånn som du beskriver så har man sommerfugllarver i magen. Og så litt senere blir de til sommerfulger som kiler, og det er litt bedre :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Av de vakre, fargerike som flyr omkring i blomsterenga om sommeren? Er det de du mener Alva?

Eller er det de ekle gråsvarte som beveger seg i magen din når du gruer deg til noe?

Haha, de ekle gråsvarte som kravler rundt i magen når man er veldig betatt av noen... Jeg trodde det skulle være koselig?! :fnise:

Er ikke bare deg, nei. Jeg tenker at når man har det sånn som du beskriver så har man sommerfugllarver i magen. Og så litt senere blir de til sommerfulger som kiler, og det er litt bedre

:fnise: hihi, godt poeng! jeg håper det blir søte fargerike sommerfugler snart :)

• Liker 1
Skrevet

Æsj, nei.. Insekter i magen er aldri positivt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg blir kvalm, nervøs, svimmel, får hetetokter og det som værre er. Jeg klarer liksom ikke å synes at det er så veldig all right. Er det bare meg? :fnise:

Husker en gang for mange år siden, så traff jeg uventet og plutselig på en ung mann jeg var svært forelsket i , i korridoren på jobb. Med det samme jeg så han ble jeg fysisk svimmel rett og slett. Trodde jeg skulle svime av der og da , da jeg så han komme smilende gående mot meg.

Skrevet

Utrolig søtt. :)

Lurer på om noen jenter har blitt svimmel av mitt nærvær? En merkelig tanke og kanskje spesielt siden det trolig har hendt. Merkelig...

Jeg brukte å se på dette som noe negativt, men etter at jeg begynte å se på det som positivt, har det vært nettop det; positivt. :rodmer:

Skrevet

Så søte dere er :) Sommerfugler er fint, men stress, helt enig.. Det blir liksom litt mye som skjer på en gang. Sånn fysiologisk sett blir en jo faktisk sterkere og mer skjerpet i sansene når dette skjer, og ikke svakere, selv om det kan kjennes sånn ut (mo i knærne og svimmel/matt osv.) Bruk den økte energien&aktiveringen til noe konkret/fysisk: tren, løp, hopp, dans, vask huset, brett klær, ta oppvasken eller hva som helst... Det roer ting ned litt når det blir for mye, og så får en noe positivt ut av det også :) ...Og skjer det noe mer mellom dere så kan dere jo bruke den økte energien på hverandre :rodmer:

Skrevet

Utrolig søtt. :)

Lurer på om noen jenter har blitt svimmel av mitt nærvær? En merkelig tanke og kanskje spesielt siden det trolig har hendt. Merkelig...

Jeg brukte å se på dette som noe negativt, men etter at jeg begynte å se på det som positivt, har det vært nettop det; positivt. :rodmer:

Du sier noe der.. Slik har jeg ikke tenkt på det før :P

Lurer også på om det er synlig på meg... Om man kan se at det er nummeret før gelebeina mine svikter under meg, hahaha :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...