Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har blitt "dumpet" igjen. jeg føler meg ikke noe bra og det har fått knekk på selvtilitten min. tenker litt sånn at det er hans tap. men den følsenene jeg sliter med er at i løpet av 2 år har jeg alltid blitt forlatt. ingen vil ta steget videre og bli sammen med meg. det knekker meg så mye. er det noe feil med meg eller møter jeg feil gutter?. jeg kommer ikke til og tørre og bli kjent med gutter nå. er redd de kommer til og såre meg. kan nevne at jeg er 24 år og møter gutter som er i alderen 25- 30 år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klemmer:

kan være lurt å ta en pause fra gutter en stund og gjøre noe DU synes er gøy/interessant. Ellers vet jeg at gutter kan være veldig kjipe, og RARE når det kommer til å forplikte seg. Du må huske at det ikke nødvendigvis ikke har noe med deg å gjøre, men han.

• Liker 1
Skrevet

Takk for ståttende ord :)

Skrevet

Takk for ståttende ord :)

"støttende"

Skrevet

Støtter forslaget om å ta en guttepause. Det er mange drittsekker der ute og vi er alle uheldige i kjærlighet innimellom. Bare husk og ikke fall nedi den tankegangen om at det er deg det er noe galt med, at du er stygg/dum etc.

Skrevet

Oj, regner du med å finne din livsledsager i så tidlig alder? Jeg er i slutten av 30 årene og er glad jeg ikke satset på disse "gutta" som jeg møtte i 20 åra. Ganske umodne var de, når jeg i ettertid tenker etter. Men det var jo forsåvidt jeg også. Om det er noe trøst, så ville jeg rådet deg til å ikke være så opptatt av det akkurat nå, sats heller på deg selv og utdanning/karriere. Så faller den rette i fanget ditt når du minst venter det.

Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Prøv deg på menn i samme aldersgruppe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...