beliiebeer Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg farget nettop håret mitt i fargen 500 light brown, Casting Cream Gloss, som visstnok skal være en slags glanskvask? Jeg fikk håret mitt svart. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, hadde lysebrunt farget hår, og bestilte extensions i mørk brun, som jeg skulle ha håret mitt i. Denne fargen virket perfekt, men så en nyanse lysere ut, som jeg har hørt at jeg skal ta. Men jeg ble jo svart. Går det ut? (hvor lang tid) Hvis ikke, hva kan man gjøre for å lysne håret? Slik skulle det se ut... : http://www.google.no/imgres?q=luxushair+%232+m%C3%B8rkebrun&um=1&hl=no&sa=N&biw=1280&bih=696&tbm=isch&tbnid=JCLIjtuj7DbaOM:&imgrefurl=http://carolinemaria.blogg.no/konkurranser.html&docid=1KOQJLHkyPY8lM&imgurl=http://bloggfiler.no/carolinemaria.blogg.no/images/301460-11-1303828508475.jpg&w=700&h=467&ei=W4IUT-eRNuT74QT_0YHYAw&zoom=1 det var da cirka sånt noe jeg skulle ha.... ar sittet å gråte i flere timer, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg som har nyttårsball på onsdag og skulle få håret perfekt til da.
beliiebeer Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2012 Vet, men ettersom det er så mange som mener at denne ikke er en glansvask, så er jeg usikker
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Det der er vel en semi permanent. Fargen svekker seg etter et par vask.
*Sinnataggen* Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Ikke bruk klorin selv om du er desp. Kanskje du kler svart? 1
beliiebeer Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 16. januar 2012 Hva er klorin? Og hva er semipermanent? - Er forsåvidt blek, og er ikke direkte stygt med svart ifølge alle andre (jeg mener jeg ser ut som en heks), men vil ha brunt, og vil at det skal matche extensionsa... siste ballet mitt, ville ha alt perfekt.. :/
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Hva er klorin? Og hva er semipermanent? - Er forsåvidt blek, og er ikke direkte stygt med svart ifølge alle andre (jeg mener jeg ser ut som en heks), men vil ha brunt, og vil at det skal matche extensionsa... siste ballet mitt, ville ha alt perfekt.. :/ Jesus Kristus. Hvor gammel er du??? 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Vask med zalo, det stripper fargen. Om semi permanent er en farge som varer flere uker, og som mest sannsynlig vil legge igjen endel pigmenter i håret som ikke lar seg fjerne av vanlig vasking. 1
beliiebeer Skrevet 16. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 16. januar 2012 Jesus Kristus. Hvor gammel er du??? Jeg er 15 ?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #11 Skrevet 16. januar 2012 Jeg opplvede at fargen ble mye mørkere og den forsvant heller ikke med uttalige vask. Endte med å måtte ta avfarving hos frisøren.
Gjest Survival Skrevet 16. januar 2012 #12 Skrevet 16. januar 2012 Dra til frisøren tidlig i morgen, så får du fikset det der.
Siiw Skrevet 16. januar 2012 #13 Skrevet 16. januar 2012 La det være svart:P du gjør håret en stor tjeneste ved og ikke gjøre noe med det:) Folk sier fort ifra om du ikke hadde kledd svart!!! så bare slapp av:-) Og det står på pakken om det er permanent!! eller glansvask:) og neste gang, velg enda en lysere farge:) 1
Gjest Survival Skrevet 16. januar 2012 #14 Skrevet 16. januar 2012 Forresten TS, når du velger hårfarge - ser du bare på bildet på esken? For det du må se på er nyansen og nummeret på fargen.
beliiebeer Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 17. januar 2012 Jeg opplvede at fargen ble mye mørkere og den forsvant heller ikke med uttalige vask. Endte med å måtte ta avfarving hos frisøren. Brukte du Casting Cream Gloss - som liksom skal gå ut etter 28 vask? Jeg har vært hos frisøren min før jeg farget det nå, for jeg ville ha det 2 hakk lysere, men han ville ikke farge det, han mente det var for slitt... Så var han jo utlending da. (er ikke rasist, er utlending selv, men, ja.... )
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #16 Skrevet 17. januar 2012 Brukte du Casting Cream Gloss - som liksom skal gå ut etter 28 vask? Jeg har vært hos frisøren min før jeg farget det nå, for jeg ville ha det 2 hakk lysere, men han ville ikke farge det, han mente det var for slitt... Så var han jo utlending da. (er ikke rasist, er utlending selv, men, ja.... ) Så utlendinger har ikke erfaring og kompetanse? 2
Chocoholic Skrevet 17. januar 2012 #17 Skrevet 17. januar 2012 Jeg bruker samme farge selv 1 gang hver 6. uke, men som du nå har oppdaget så trenger man ikke ha den i like lenge som pakken sier. Overflødig farge vaskes ut i løpet av en uke, dvs 3-4 vask. DA sitter du igjen med fargen som håret er frem til uke 6, når den begynner å falme og vaskes ut. Kan egentlig ikke gi noe bedre tips enn det Vask håret flere ganger, men la det tørke mellom hver gang... kan være at du kan gå inn med en lysere brun, men jeg tør ikke påstå noe i og med at jeg ikke er frisør. ps. "lysebrun" på norsk, heter medium brown på engelsk...litt misvisende. Håper det ordner seg
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #18 Skrevet 17. januar 2012 Brukte du Casting Cream Gloss - som liksom skal gå ut etter 28 vask? Jeg har vært hos frisøren min før jeg farget det nå, for jeg ville ha det 2 hakk lysere, men han ville ikke farge det, han mente det var for slitt... Så var han jo utlending da. (er ikke rasist, er utlending selv, men, ja.... ) Ja, jeg brukte Casting Cream Gloss. Har vært veldig fornøyd med den når jeg har brukt litt spenstige farger. Da jeg bare skulle ha en enkel brunfarge så ble det alt for mørkt og fargen går heller ikke helt ut. Frisøren min sa at jeg måtte avfarge det for å kunne få det litt lysere igjen. Avfarging sliter veldig på håret. Mitt ble helt håpløst, tørt og livløst etterpå.
beliiebeer Skrevet 19. januar 2012 Forfatter #19 Skrevet 19. januar 2012 Så utlendinger har ikke erfaring og kompetanse? Nei, det mener jeg så absolutt ikke. Som sagt, er jeg utlending selv. Men i og med at han ikke har så veldig mange kunder, klarer nesten ikke snakke norsk og får meg til å ville noe annet når jeg sier hva jeg vil, så mener jeg at han ikke er erfaren. I tillegg til at han lover meg å sette på meg extensions for 2000 kr, og at det ikke skal gjøres noe med før om 7 mnd. neste gang sier han at det er 4000 - og må skiftes ut for 1000 hver mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå