Hedda02 Skrevet 30. desember 2003 #1 Skrevet 30. desember 2003 Finnes det flere der ute som har bestilt seg kjole fra ebay.com? Det har nemlig jeg og jeg gleder meg masse til den kommer. Har fått beskjed om at jeg kan vente den i februar...håper at den kommer da :-? . Noen med erfaring fra dette, eller som venter kjole derifra?
Arwen Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 Hvilken kjole har du kjøpt? Har kjøpt andre ting der, går alltid bra.
momo Skrevet 30. desember 2003 #3 Skrevet 30. desember 2003 Jeg har kjøpt brudekjolen min fra ebay. Det gikk kjempebra, kjolen kom 9 dager etter jeg betalte. Nå kjøpte jeg fra firmaet elegant lady bridal, som er et firma som selger brudekjoler og jeg leste gjennom mye av tilbakemeldingene dems. Hvordan ser kjolen ut og hvilket firma kjøpte du av? Det går sikkert kjempebra. :D :D
Hedda02 Skrevet 2. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2004 Finnes det flere der ute som har bestilt seg kjole fra ebay.com? Det har nemlig jeg og jeg gleder meg masse til den kommer. Har fått beskjed om at jeg kan vente den i februar...håper at den kommer da :-? . Noen med erfaring fra dette, eller som venter kjole derifra? Kjolen er ifra Elegant Lady Bridal, men det har tatt sånn lang tid, kjøpt den i oktober og skal etter mail fra butikken få den om 14 dager. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...1&ed=1065761800 Forelska meg i denne kjolen med en gang. Gleder meg til å få den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå