challenger Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Noen som har solbriller fra Marc by Marc Jacobs? Har nemlig tenkt til å investere i et par skikkelig solbriller i år for jeg er så lei av solbriller som "varer" i en liten mnd før de blir ødelagt/utvidet osv. Har sett meg ut et par nå som jeg har veldig lyst på, men lurer på om det er verdt pengene? Er det generelt mye bedre kvalitet på dyre merkesolbriller enn vanlige?
Noteknekk Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg opplever at merke-solbriller er av bedre kvalitet enn billig-briller. Både ved at innfatningen tåler mer og kjennes bedre ut, og at glasskvaliteten kjennes bedre ut. Jeg har ikke Marc selv, men kjenner kolleksjonene og har mange ganger siklet på dem - så utrolig mange veldig fine. Har ikke enda funnet noen som jeg syns passer akkurat meg godt nok, men om jeg gjør det kommer jeg nok også til å kjøpe av Marc :-).
Tbag Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har to par MBMJ briller som jeg har hatt i flere år. Kvaliteten på merkevare briller er virkelig en helt annen, både når det gjelder innfatning og glass. Har samme erfaringer når det gjelder chanel, gucci og fendi også. Så det er helt klart verdt å legge penger i. Har selvfølgelig kjøpt et par billige alternative igjennom årene også, type H&M, gina tricot etc. men alle disse har hatt en helt forferdelig kvalitet sammenlignet med de dyrere. Så for meg er det ingen tvil om hva som er best. Hvis man ikke har behov for å kjøpe seg nye solbriller hele tiden, er det ikke tvil om hva som lønner seg i det lengre løp ihvertfall, etter min erfaring.
challenger Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2012 Takk for svar:) Da tror jeg at jeg skal gå for de til våren altså!
Gjest Solsmil Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 jeg kjøpte et par fra MBMJ for et år siden, og du merker så absolutt forskjell på kvaliteten i forhold til billige. dessuten synes jeg de dyre brillene ofte er mye finere enn billige, og du tar gjerne bedre vare på et par dyre briller også - noe som også gjør at de varer lengre. jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå