Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd noen få av produktene fra The Body Shop, men jeg har ikke vært så fornøyd med dem. Hvilke produkter synes du er bra?

Jeg tenker å prøve renseprodukter til ansiktet fra denne butikken, men jeg vet ikke helt om jeg skal ta sjansen på det. Har du prøvd renseprodukter derfra som du likte? Hvilke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker kroppsproduktene til BS:) Body lotion, body butter, skrubb, håndkrem osv.

Har ikke prøvd noen ansiktsprodukter annet enn noen ansiktsmasker, men var fornøyd med de!

Skrevet

Jeg liker virkelig ikke body shop sine produkter! Har brukt så og si alle ansiktsproduktene deres, ingen av de gjorde noe godt for huden min! Body butteren legger seg bare som ett lag utpå huden min, ikke bra... Vet ikke hva det er med meg, men min hud liker ikke bodyshop :P

De hadde derimot en shampoo for noen år siden som håret mitt elsket! Gått ut av produksjon desverre...

Skrevet

Samme her som med Kvisten. Jeg kjøpte body-butter da det skulle være så bra i følge et blad jeg leste. På meg bare la det seg som en hinne utenpå huden og trakk aldri inn, så det var bortkasta penger for min del.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg har brukt den organiske (heter det det på norsk? så rart ut) renseserien deres, og den er helt grei. Jeg har ikke spesielt problematisk hud, men trenger en del fuktighet. God til å få av sminken :) I tillegg har jeg også en vitamin-e øyekrem som jeg synes funker bra til å skjule svarte ringer under øynene!

Liker også bodybutterne deres godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...