Gå til innhold

Slutte på p-pillen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg bestemt meg.Jeg skal slutte på p-pillen!!!! :roll: hjelp

Jeg har gått på p-piller i over 4 år , og kunne tenkt meg en pause bare for å se hvordan jeg "egentlig" er!!!!

Noen med erfaring? er redd for å bli gravid, men har gått til innkjøp av kondomer :hoho: denne jenta veit å passe seg( håper jeg da :o )

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Lykke til!

Jeg er sjeleglad for at jeg sluttet med pillen. Ble helt annerledes - plutselig var jeg gamle Bjørnsdatter igjen. Likte ikke den jeg var i mellomtida...

Skrevet

noen får jo hormonforstyrrelser av å beuke p-piller og får en aha opplevelse når de slutter og "kommer til seg selv igjen".

man merker nok menssmerter sterkere uten pillen og du kan kanskje oppleve at du i en periode får litt ustabil mens.

Skrevet

Jeg merket ikke så veldig stor forskjell egentlig da jeg sluttet (annet enn at det var deilig å vite at kroppen igjen fikk lov til å oppføre seg "naturlig").

Det er ikke særlig smart å slutte på pillen (uten en god medisinsk grunn)hvis du er redd for å bli gravid. Hva om du BLIR gravid da?

Det er selvsagt noe annet hvis det ikke er så farlig og et barn ville vært velkomment (om enn ikke planlagt).

Skrevet

Jeg merket lite forskjell etter at jeg sluttet på p-pillene. Tok litt over en måned før jeg fikk mensen igjen, og etter det har den vært punktlig.

Forskjellen er at jeg blør litt mer, har lenger mens....

Skrevet

Jeg synes jeg gjorde et strålende godt valg da jeg sluttet på p-pillen :D Jeg kom liksom til meg selv igjen, og mensen kom helt punktlig fra første stund. I tillegg varer den ikke så lenge heller lenger.

Skrevet

Jeg hadde pause fra mai til august i år. Har gått på p-piller i 4 år. Jeg fikk mensen til vanlig tid, men jeg merket at jeg hadde mye mer vondt enn før og dessuten varte den lenger. I tillegg fikk jeg uren hud. Det var deilig å føle seg "naturlig", men jeg var jo konstant engestelig for at jeg skulle bli gravid. Syns ikke noe om kondomer, så det ble litt slurving (og mindre sex). Dette var jo ganske dumt da, for jeg følte meg jo oftere i humør enn vanlig.

Til slutt ble jeg lei styret og begynte på'n igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...