Gå til innhold

Gratisprøvene på Iherb.. Hvilke velger dere? Er de bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shopper på Iherb, som 97% av resten av shoppingnorge :lol: men ja, de gratisprøvene som man kan få med, 1 pr shippingrunde. Hvilke velger dere? Til nå har jeg bare funnet noe man blander ut i vann som blir en drikk, ellers synes jeg det er mye piller og sånt? Hva er det dere velger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Takker aldri ja til slikt. Jeg har lest nok liten skrift til å ha innsett at de egentlig vil noe helt annet.

Ingen ting er gratis her i livet. Huff nå kjente jeg arbeidslysten trenge seg på.

• Liker 1
Gjest Nenya82
Skrevet

Pleier man ikke få med gratisprøver uansett da eller tenker jeg på noe annet nå?

Pleier i hvertfall å få noe greier hver gang.Lenge så fikk jeg kun en sånn kakaodrikk som smakte dritt,men etterhvert fikk jeg litt av hvert.Har ikke prøvd alt så vet ikke.

Skrevet

Takker aldri ja til slikt. Jeg har lest nok liten skrift til å ha innsett at de egentlig vil noe helt annet.

Ingen ting er gratis her i livet. Huff nå kjente jeg arbeidslysten trenge seg på.

Ja, det er vel for å få oss hekta så vi skal bestille hele pakken ja ;)

Det er denne Free Samples her jeg tenker på, hva velger folk herfra? Har ofte fått med noe jeg også, men det er så mange som skryter av at man kan velge seg ting også, da lurer jeg på hva de egentlig skryter av..

Gjest Nenya82
Skrevet

Åh,har ikke fått det med meg engang jeg :) Jaja,neste gang da.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg bestilte gojibærprøven.... skulle aldri ha gjort det :tristbla: Fantaserer om de non stop nå x)

Du kan ta en prøve av hver ting, men om du bestiller samme greia flere ganger må du betale en dollar eller noe.

Skrevet

Babyblue, likte du Gojibærene, eller?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Babyblue, likte du Gojibærene, eller?

Ja, absolutt! Beste varianten jeg har smakt :) De fra helsekosten her i sentrum var harde og lite tasty, men de fra iherb var seigere og full av smak.

Skrevet

Så morro, hva er Gojibær, hva smaker de? :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Javel.. Er ingen liten skrift her da men. IHerb sender med gratisprøver enten man vil eller ikke, så jeg velger gjerne noe annet enn de fordøyelsestablettene de pleier å sende meg.

Skrevet

Javel.. Er ingen liten skrift her da men. IHerb sender med gratisprøver enten man vil eller ikke, så jeg velger gjerne noe annet enn de fordøyelsestablettene de pleier å sende meg.

Enig, ville velge noe annet enn de pillene for magen. :)

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så langt har jeg valgt meg shampoo/balsam prøver, en leppepomade(husker ikke hva den heter) og gojibærene. Venter spent på pakken med gojibærene :D

Skrevet

Velger man en ved hver bestilling, eller kan man bestille flere forskjellige på en bestilling.

Sammen med produkter man betaler for regner jeg med?

AnonymBruker
Skrevet

Kun en per bestilling såvidt jeg har skjønt.

Regner med at norske kunderhar endel bestillinger inne pga 200-kroners grensen så det blir vle endel gratisprøver etterhvert :P

Skrevet

Ja, en hver bestilling. Bestiller du flere må du betale for det :)

Jeg har bare prøvd denne , og den er veldig god. De to andre pakkene jeg bestilte, klarte jeg faktisk å glemme gratisprøver, så det blir spennende å se hva jeg får :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...