Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en GHD rettetang, men er redd for å kjøpe fra en "lureside". Noen som har kjøpt GHD på nett før? I såfall hvor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feelunique.com :)

Støtter den! Veldig billig, men husk at du må legge ut for tollutgiftene til de får tilbakebetalt deg da.. Så det koster nok litt å hente den ut, men du får jo pengene tilbake om ei stund:)

Skrevet

Jeg kjøpte min på Coverbrands, selvfølgelig dyrere enn fra utlandet, men jeg skulle ha det raskt. Men her er linken til GHD sin egen side der du kan skjekke at nettsiden du velger selger ekte GHD, du bare taster inn adressen der så kommer det opp om de er autoriserte forhandlere eller ikke :)Link til siden

Skrevet

FeelUnique er billige, og de er autorisert GHD-forhandler. Jeg fikk pengene igjen (via paypal) dagen etter jeg sendte dem mail med kvittering for utlagt moms og tollgebyr!

Skrevet

FeelUnique er billige, og de er autorisert GHD-forhandler. Jeg fikk pengene igjen (via paypal) dagen etter jeg sendte dem mail med kvittering for utlagt moms og tollgebyr!

Hvor mye måtte du legge ut?

Skrevet

Ble rundt 300 kr jeg måtte ut med når jeg hentet den på posten, tror jeg. Ingen stor sum ihvertfall.

Skrevet

www.feelunique.com!

Verifisert GHD-forhandlet, ergo er det helt trygt å handle fra dem. Det er dessuten latterlig billig sammenliknet med norske priser, og de tilbakebetaler momsutgiftene om man sender dem mail med kopi av kvitteringen fra posten :)

Skrevet

Hvor mye måtte du legge ut?

Jeg kjøpte IV styler til ca 800,- jeg måtte da legge ut moms for litt over 200,- + tollgebyr på litt over 200. Fikk altså refundert litt over 400,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...