Gå til innhold

Polet stengt i morgen nyttårsaften.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere husket å gå på polet.

Det er stengt i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi :sjokkert: Det har jeg ikke husket...Takk for tipset :blunke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Selvsagt er det stengt på polet i morgen, noen kunne jo finne på å drikke champagne på nyttårsaften... :roll:

Skrevet
Selvsagt er det stengt på polet i morgen' date=' noen kunne jo finne på å drikke champagne på nyttårsaften... :roll:[/quote']

:fy: ja usj. Godt butikkene er oppe, blir rusbrusaften på meg tror jeg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg fatter bare ikke det der. Polet stenger i hytt og gevær, men sjenkestedene er åpne. Forskjellen er at når du går på pub, MÅ du drikke det du kjøper med en gang. Går du på polet gjør du en "langsiktig investering" ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Aldri skjønt hvorfor noen må gå på polet dage før og lillejulaften. Alle syter for å stå i kø på lillejulaften, men hvorfor vente så lenge?

Vi vet da alle at jul og nyår kommer.

Går mange uker før. Orker da ikke maset innpå dagen

Skrevet

:sjokk: Å nei og nei!

Ja, ja jeg får vel svi av bryggdunken i natt da... Heimebrent og nyco, det er tingen for de som har glemt champisen...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Folk handler da som idioter hver gang butikken skal være stengt et par dager, skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes på polet... De vet jo at det er julaften den 24, så hvorfor blir de da forbanna når det er utsolgt for ribbe kl 12.55 og det er kø i kassa?

Skrevet

K Ø D D E R D U :grine:

Ånei, det var da som....Da blir det juleøl og billig cider på meg..

Gjest Nicoline
Skrevet

Det irriterer vettet av meg med disse teite bestemmelsene både for ølsalg og for polet. Vi blir behandlet som "barnehage-unger" som hadde gått rett "i hundene" om ikke vi hadde hatt "den snille onkel stat" til å passe på oss ...

Jeg for min del går sjeldent og aldri på polet. Har et velfylt barskap hjemme fordi jeg handler hver gang jeg er ute og reiser. Nyttårsaften skal jeg dessuten ikke drikke alkohol - jeg har nok med å passe på at mine tenårings-sønner kommer seg hele hjem utpå natten en gang ...

Synes det er greit at de vet at jeg er klin edru...

Skrevet

enkel huskeregel, polet er stengt på alle helligdager som ender med aften.. men ikke st.hans aften...

Gjest Brunhilde
Skrevet
Det irriterer vettet av meg med disse teite bestemmelsene både for ølsalg og for polet. Vi blir behandlet som "barnehage-unger" som hadde gått rett "i hundene" om ikke vi hadde hatt "den snille onkel stat" til å passe på oss ...

Ja, for tenk om vi fikk lov til å tenke selv? DET kunne vært farlig DET! Jeg ønsker meg vin på Rema 1000 (og andre butikker) og syns polet har utspilt sin rolle for flere år siden!

Jeg for min del går sjeldent og aldri på polet. Har et velfylt barskap hjemme fordi jeg handler hver gang jeg er ute og reiser.

Jeg også, det hender jeg må innom for å handle et par flasker vin, men det er ikke ofte jeg gidder det...

Nyttårsaften skal jeg dessuten ikke drikke alkohol - jeg har nok med å passe på at mine tenårings-sønner kommer seg hele hjem utpå natten en gang ...

Synes det er greit at de vet at jeg er klin edru...

Kjempefornuftig standpunkt! Jeg feirer hjemme med 13 åringen og det blir minimalt med alkohol. Når h*n blir så "stor" at venner og fest trekker mer, så vil jeg også være edru på nyttårsaften...Det ER godt for ungene å vite at det er et sted de kan ringe HVIS (mot formodning) noe skulle gå galt på fest!

Godt Nytt År - både til dere MED og dere UTEN polvarer!

Skrevet
enkel huskeregel' date=' polet er stengt på alle helligdager som ender med aften.. men ikke st.hans aften...[/quote']

Må bare pirke litt; julaften, nyttårsaften osv er ikke helligdager, men jeg skjønner regelen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...