Gjest Qlio Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Hei! Vi prøver og finne ett lokale i Oslo-området som vi kan leie til vårt bryllup. Vi vil stå for alt selv (mat/servering/drikke osv.). Er det noen kloke hoder der ute som kan hjelpe oss med å finne ett slikt sted? Det koster jo skjorta (og litt til) og leie ett sted med mat og drikke.......12
LindaK Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 Hei! Vi har leid Fossum Klubbhus, som ligger på grensen mellom Oslo og Bærum. Lokalet har plass til mange (80-100), og har dekketøy til 100. Har vært der i bryllup og store fester før, og det er veldig passende for den type arrangement. Vi betaler 4000 for leie av lokale, og ordner alt av mat og drikke selv. Kan dekke på kvelden før så lenge det er ledig da, hvis ikke får du lokalet kl 11 samme dag. Håper du finner et lokale du blir fornøyd med! -l
Gjest Qlio Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Takk for svar! Har funnet ett sted til (tror jeg): Samfunnshus Vest A/L Besøksadresse Austliv. 4 0751 Oslo V/ Røa T-Bane Stasjon De skulle ha 2.650 NOK per døgn man ønsket og leie det. Alt dekketøy og kjøkken o.l. finnes på stedet. Synes det hørtes greit ut, eller er det noen flere forslag der ute???? Eller har erfaringer med stedet jeg nevnte??? Alt mottas med takk!12
LindaK Skrevet 21. mai 2002 #4 Skrevet 21. mai 2002 Har ikke hørt om det... Men kom forresten på et til-Trekanten Kulturhus i Asker leier ut festlokaler i forskjellige størrelser og til en rimelig penge. Prisen og tilbudet på det du fant må jo være helt supert! 1212[ Dette Innlegg er endret av: LindaK den 2002-05-21 22:21 ]
Niso Skrevet 21. mai 2002 #5 Skrevet 21. mai 2002 Bydel Hellerud (Hellerud, Haugerud og Trosterud) - har flere lokaler til leie, bl.a. Trosterudvillaen. Jeg husker ikke prisen, men jeg mener det var rimeligere enn den prisen du oppga over her. Trosterudvillaen tar max 40 personer, har kjøkken og servise, spisestue, peisestue og en større stue m.m., dessuten en koselig hage! Bydelen har også en annen bygning som leies ut, Tveten Gård. Jeg er usikker på antallet, men denne kan leies ut til flere, muligens ca 50 personer. Her finner du informasjon (inkl telefonnr. for info og bestilling) om de ulike selskapslokalene som bydelen leier ut: http://www.bydel-hellerud.oslo.kommune.no/default.asp Disse er primært for bydelens beboere (bor noen i familien/vennekretsen i bydelen), er man bosatt i andre bydeler har man lavere prioritet... Kanskje kan du også finne tilsvarende lokaler i andre bydeler via linken ovenfor. Lykke til!
VinterFru Skrevet 22. mai 2002 #7 Skrevet 22. mai 2002 Ring informasjons telefonen til Oslo kommune. Der kan du få en liste over alle selskapslokalene i Oslo som de leier ut. Veldig varierende standar, men ok priser.12
Gjest Qlio Skrevet 22. mai 2002 #8 Skrevet 22. mai 2002 Tusen takk for tipset, jeg har nå kontaktet Oslo Kommune (møtte en meget hyggelig mann) og han oversender nå en faks med oversikt over steder og telefonnummer. Kryss fingrene for oss!12
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #9 Skrevet 22. mai 2002 LindaK: Det var jeg som snakka om tapasen på Grunerløkka som du fikk tips om. Vi har visst leid det samme stedet også! Morsomt!
supermini Skrevet 22. mai 2002 #10 Skrevet 22. mai 2002 Til Linda K (og eventuelt andre) - har du adresse eller telefonnummer til stedet du snakket om, Fossum Klubbhus? Finner det ikke i telefonkatalogen. Hvordan er interiøret, ser det ok ut? Hvis noen har flere tips til slike steder i Asker/Bærum, er jeg takknemmelig!
Gjest ludo Skrevet 8. desember 2008 #12 Skrevet 8. desember 2008 Hei! Vi prøver og finne ett lokale i Oslo-området som vi kan leie til vårt bryllup. Vi vil stå for alt selv (mat/servering/drikke osv.). Er det noen kloke hoder der ute som kan hjelpe oss med å finne ett slikt sted? Det koster jo skjorta (og litt til) og leie ett sted med mat og drikke.......12 Hei hei. Jeg vet om et kjempe fint sted hvor det går ann å arrangere bryllup :=) vi giftet oss der 6 sep i år :=) Det heterSpiker verks arbeidernes feriehjem og ligger i Ytre enbakk, mulig dette blir noe langt for dere?! men jeg anbefaler alle som ønsker å holde selskap om å ta en titt, mat og drikke må man sørge for selv og det er ikke dyrt å leie der i det hele tatt. I tillegg så er det overnattingsmuligheter, det er flere rom i overetasjen med 28 eller 29 sengeplasser, noe som kommer godt med siden det ligger ute av sentrum. Det går også ann å leie hytter til rimelige priser..... men etter mange timers fest og morro bør man ha en sjåfør som kan frakte gjestene til hytten dems, hvis dem ikke kjører selv. Hos oss gikk dette kjempe fint. Vi leide selv den ene hytten og lagde det til en bryllupssuite..... Det ble fantastisk :=) Jeg anbefaler dere om å ringe dem for en titt, så kan dere selv avgjøre om det er noe for dere En strålende plass og feire bryllup for de som har begrenset med penger. Telefonnr til de dere kan ta kontakt med ang en titt er: 64924101..... Masse Lyke til både med forberedlser og bryllup håper jeg var til hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå