Gå til innhold

Vet ikke hvem jeg skal velge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Venninnen min har et lite, men stort problem... Hun har to gutter å velge mellom, men vet ikke hvem hun skal tørre å gå for. Dette er kompliserte greier, så lykke til og prøv å henge med så godt dere kan!

Han ene, la oss kalle han Per, er søt, snill, litt snodig (på en bra måte) og omtenksom. Men han holder på med ei anna - sier han.... Men han er ikke helt sikker på det. Og det kom an på, sa han... Men han ville ikke si hva det kom an på. For hun spurte om hvorfor de ikke var i et forhold hvis de holdt på, og han svarte at "det spørs."

Han andre kaller vi Pål, han er litt badboy, røyker, drikker, snuser og har et dårlig rykte. Men han er egentlig snill, litt, noen ganger, og tydeligvis sjarmerende nok til å sjarmere venninnen min. Han har vært sammen med vår felles venninne, og han ble til slutt en drittsekk.

Problemet: Hun vet som sagt ikke hvem hun skal gå for. Hun er redd for at Pål skal "playe" henne, og at han ikke mener det han sier. Men det er han hun liker best på kjæreste-måten...

Her om dagen holdt han rundt henne, og holdt henne i hånda, og det virket flere ganger som han forsøkte å kysse henne.

Hun vet ikke om hun føler noe for Per på den måten.... Noe av det samme skjedde med dem. De holdt hender, og rundt hverandre.

Hva hadde DU gjort i en sånn situasjon? Eheh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke valgt noen av dem... Per høres ut som en lite trofast, umoden drittunge, lite egnet som kjærestemateriale, og Per holder kanskje (?!) på med en annen, pluss at hun ikke vet om hun føler noe for ham, så det utelukker liksom seg selv.

Det finnes vel andre menn der dere bor enn kun disse to, får vi håpe. :)

Skrevet

Enig med AB over.

Hun MÅ jo ikke velge noen av dem.

Skrevet

Hei. Venninnen min har et lite, men stort problem... Hun har to gutter å velge mellom, men vet ikke hvem hun skal tørre å gå for. Dette er kompliserte greier, så lykke til og prøv å henge med så godt dere kan!

Han ene, la oss kalle han Per

Han andre kaller vi Pål

Hva hadde DU gjort i en sånn situasjon? Eheh.

Jeg hadde lett noe helt desperat etter Espen Askeladd!

Alt annet høres bedre ut.

• Liker 3
Skrevet

:skratte:

Så sant.

Skrevet

Ha, haaa! :ler:

Jeg også ville gått for Espen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...