Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rundt på litt forskjellige sider for øyeblikket og leter da etter ei jente jeg kan bli kjent med og etterhvert ha som en fuckbuddy. Det jeg lurer på er hvor frempå bør en være?

Bør en være ganske klar i fra starten av om at det er det jeg leter etter? Blir det for drøyt å være ganske seksuell fra starten av? Ikke ala "Hei, skal vi pule?" Men f.eks "Du så deilig ut på bildet ditt"

Om noen har tips eller lignende om hvordan å få fuckbuddy eller hvordan en bør gjøre det når en har en så er det bare å slenge dem ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det er på type datingsider og lignende så hadde jeg vært tydlig i profilteksten din om hva du er ute etter og hvordan du ser for deg den type forhold.

Jeg hadde bare blitt irritert og tenkt dust dersom jeg fikk en startreplikk som "Du er deilig".

Skrevet

Jeg er klar på at det ikke egentlig er forhold jeg er ute etter på profilen så tror det burde ganske klart. Når jenter da tar kontakt via (la oss si) "poking" eller whatever måte du kontaker folk på sida, tror du de da er ute etter eller åpne for det jeg leter etter?

Skrevet

De burde jo ha lest profilteksten og dersom du er helt tydelig der på hva du søker etter så hadde jeg regnet med at de var på jakt etter det samme.

Skrevet

Det verste som fins er menn som skriver til meg, og er tydelig ute etter kun sex, når jeg har presisert i profilen at jeg er ute etter et forhold.

Dersom du er ute etter ei elskerinne, som jeg syns høres langt bedre ut enn Fuckbuddy, så ville jeg hatt annonse på Cupido eller lignende, tror jeg.

• Liker 2
Skrevet

Var inne på cupido men lite folk fra mitt nærmområde der

Skrevet

Det verste som fins er menn som skriver til meg, og er tydelig ute etter kun sex, når jeg har presisert i profilen at jeg er ute etter et forhold.

Dersom du er ute etter ei elskerinne, som jeg syns høres langt bedre ut enn Fuckbuddy, så ville jeg hatt annonse på Cupido eller lignende, tror jeg.

Jeg tolker "elskerinne" som en dame man har bak kjærestens rygg.

• Liker 2
Skrevet

Jeg og trodde det var det elskerinne var men kanskje det har flere betydninger.

Skrevet

Dersom du er ute etter ei elskerinne, som jeg syns høres langt bedre ut enn Fuckbuddy

"Elskerinne" impliserer utroskap. "Fuckbuddy" impliserer to folk som simpelten liker å ha sex med hverandre, uten dypere emosjonelle bånd. En venn. Som du har sex med.

Skrevet

Høres "Pulevenn" bedre ut? Har ikke lyst å høres krass ut men gidder ikke late som om det er noe annet enn det er heller liksom

Skrevet

Ja, jeg mener pulevenn høres bedre ut enn fuckbuddy.

Skrevet

Si det som det er: Du har lyst på uforpliktende moro. Overraskende mange kvinner/jenter er ute etter det samme.

Skrevet

Si det som det er: Du har lyst på uforpliktende moro. Overraskende mange kvinner/jenter er ute etter det samme.

Ja, det er vi. Hilsen hun som fortsatt mener pulevenn høres bedre ut enn fuckbuddy.

Skrevet

Ta et par turer på byen uten å bli søppelfull, og vips.

Skrevet

Får skifte igjen da fra Elsker til pulevenn ;p

Skrevet

Drikker ikke Pulsplus:( Kommer fra konservativt kristent hjem og bor hjemme så må høre mas 2 uker etterpå om jeg hadde drukket. Ikke verdt det ;p

Skrevet

Hm, jeg har aldri tenkt at elskerinne eller elsker impliserer utroskap, jeg tenker på det som en man har sex med, fast. Så vi er forskjellige gitt. Jeg hadde ikke likt å blitt omtalt som FUCKBUDDY, grøss... Men gjensidig moro, lekekamerat osv høres bra ut, noe som sier hva du faktisk er ute etter.

Cupido har vel medlemmer fra hele landet, sist jeg sjekka...

Skrevet

Drikker ikke Pulsplus:( Kommer fra konservativt kristent hjem og bor hjemme så må høre mas 2 uker etterpå om jeg hadde drukket. Ikke verdt det ;p

OG hvordan vil de da reagere på at du puler med en Fuckbuddy du avaterer etter på internettet?

Skrevet (endret)

Men veldig lite i rogaland :(

Det vet de da ingenting om så det går fint :P

Endret av Nessy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...