Gå til innhold

Hotell i Orlando

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, jeg er så lei av å lete etter hotell i Orlando. ALLE hotellene har så mange negative kommentarer :frown: Når jeg er inne på Trip Advisor så betyr det jo ikke at det er det beste hotellet selv om det er på topp - det betyr bare at det er flere positive tilbakemeldinger enn negative :forvirret:

Vi er interessert i et hotell som er "mye for pengene", beliggende ikke for langt fra International Drive. Vi skal ikke til Disney-parkene. Vi har antakeligvis bil, så det er en fordel med gratis parkering på hotellet. Gratis frokost er ikke et must, men da må det være mulighet til å få kjøpt seg noe bra i nærheten. Vi vil gjerne ha det stille og rolig rundt oss. Det må være AC på rommet.

Er det noen som har personlige erfaringer med noen hotell i Orlando?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet ditt.

Orlando er den byen i USA der du får mest "value for money" på hotellrom pga stor konkurranse. Alle hoteller vil ha en eller annen negativ kommentar på Tripadvisor så ikke legg for mye vekt på det. Gjør et søk på Hotelscombined, de viser deg best pris og også en "rating" på hotellet fra tidligere gjester.

Hvor mye vil dere bruke per natt og er dere på utkikk etter noe rimelig eller et flott resort hotell? Og hvor mange personer er dere?

Personlig har jeg bodd på Hyatt Regency Grand Cypress som er et flott resort jeg kan anbefale. Vil dere ha noe rimelig så er ofte hotellene til Staybridge Suites (eid av Holiday Inn) eller Springhill Suites (eid av Marriott) med mini leiligheter og frokost inkludert gode alternativ.

Alle hotell har AC og i området rundt International Drive finner du alltid frokost et sted i nærheten...

Skrevet

Vi måtte bråbestille sist jeg var der, og bodde på et som het Lexington. Det er ikke akkurat det fineste hotellet jeg har vært på, men selv følte jeg at vi fikk veldig mye for pengene, og de hadde alt vi trengte- wifi, kjøleskap osv. Og ikke minst, det var rent.

Når jeg ser på tripadvisor ser jeg at det har fått en del dårlige tilbakemeldinger, men selv var vi altså fornøyde og sov godt :)

Skrevet

Lake buenavista resort and spa.

Skrevet

Lake buenavista resort and spa.

Det har jeg også hørt mye bra om og vurderer det til neste tur. Det er et resort med leiligheter som leies ut og egner seg veldig bra for barnefamilier og når man er litt flere. Ligger rett ved et lite Factory Outlet.

Hjemmesiden er her men du finner bedre priser ved booking via Hotelscombined

Skrevet

Angående Lake buenavista and spa så har jeg bodd der selv i 3 uker da vi besøkte orlando. Fantastiske flotte leiligheter. Vi hadde en med 3 soverom. Der var 2 bad med boblebad på det ene. Flatskjermer i alle rom med masse kanaler. Store gode senger. Fullt utstyrt kjøkken ,også med oppvaskemaskin. God spiseplass og deilig salong avdeling. Det er også egen vaskemaskin og tørketrummel i leiligheten. På selve anlegget finner man 2 svømmebasseng, spa, frisør, liten matbutikk med pizzalevering . Der er også en minibankmaskin inne i matbutikken. Treningsfasiliteter, restaurant og gamerom for ungdommen.

Rett bak anlegget ca 2 min å gå er det et stort outlettsenter med massevis av butikker og rett opp i gaten( ca 3 minutter med bil) finner man en stor walmart butikk. Det er også gode parkeringsmuligheter på utsiden av anlegget. Hyggelig resepsjon og muligheter for å bestille utflukter om man skulle ønske det. Det går også daglig shuttle buss til alle parkene. Disse er gratis ( de blir glade for litt tips da) så man er ikke avhengig av å kjøre selv om man foretrekker det. Parkene er ca 10 minutter unna og selve orlando sentrum er noe i samme leia.

Tror drosjen brukte ca 20 - 30 minutter fra/til flyplassen.

Dette er et leilighetshotel som vi vil velge igjen om vi drar tilbake til orlando.

Skrevet

Så flott at det er et hotell som flere her inne har gode erfaringer fra!! Da skal jeg virkelig sjekke ut dette hotellet :jepp:

Takk :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Dere som har bodd på Lake Buenavista spa & resort: Når jeg bestilte kom det opp: Resort fees payable eller noe i den dur. Måtte dere betale noe ekstra etter dere kom dit? Og var det noen som hadde "stuepike", for det var visst heller ikke inkludert; i så fall hva betalte dere ekstra for det?

For meg så står det mellom dette hotellet og et annet. Det andre har fått bedre score på TripAdvisor, men har færre stjerner.. De koster ca det samme, men på det andre er det gratis frokost (som jeg vet er bra), gratis parkering, og "stuepike" hver dag...

Ikke lett å sitte på denne endren av jordkloden og skulle synse om hvilket hotell som er best når jeg ikke har vært på noen av dem..

Skrevet

Jeg har bodd på Hilton Vacation Club Orlando (eller noe i den duren). Har ingen anelse om prisen, men leilighetene var helt fantastiske! Flott bassengområde og en liten lekeplass for de små.

Anbefales!

:)

Skrevet (endret)

Betalte ingenting ekstra for leiligheten etter ankomst. Hadde ikke stuepike. Så ikke behovet for det for vår del,men vet at man kan betale for å ha en som gjør rent og slikt om man vil. Det er ikke inkludert måltider her fordi dette er egne leiligheter med fullt utstyrte kjøkken inkludert oppvaskemaskin

Det er også vaskemaskin og tørketrummel i leilighetene.

Endret av caroprins
Skrevet

Ah, vaskemaskin og tørketrommel!! Da forsvinner jo behovet for stuepike til å komme med nye håndklær hver dag, ja! Takk for opplysningen :) Og godt å høre at dere ikke måtte betale noe ekstra etter ankomst :)

Da tro jeg at jeg står for valget og beholder bestillingen :)

Skrevet

Ja vi vasket allt sengetøy, hånklær og klær selv hele tiden. Først så fant jeg ikke vaskemaskinen og tørketrummelen, men jeg visste den skulle være der. De står oppå hverandre inne i et slags skap rett utenfor det ene badet. Man bare åpner en skyvedør og så finner man de der.

På kjøkkenet finner man det man trenger av kopper og kar. Det er et stort kjøleskap der med frys, stor komfyr og som sagt oppvaskemaskin. Det var bare så deilig å slippe å vaske opp.

Det er safe inne i walk inn garderoben . Den ene dusjen er walk inn( stor) og det er boblebad i leiligheten.

Det er en liten matvarebutikk på området,men som sagt tidligere så finnes der en stor wall mart 2 min. Med bil oppi gaten.

Gjest juvelia
Skrevet

Jeg bodde på Rosen Centre Hotel i 2009 å var veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg og ei venninne var i Orlando i august 2011. Vi bodde på Extended stay deluxe Orlando - Lake Buena Vista Vi var storfornøyde, men vi brukte det mest bare for å sove der og spiste frokost før vi dro og var ute hele dagen. Så jeg aner egentlig ikke hvordan det er å være der på dagtid.

Rommet vi hadde var ganske stort, hadde hver sin dobbeltseng, det var en sovesofa der i tillegg, kjøkkenkrok, bad med badekar. Rommet var generelt ganske fint. Det var ikke noe støy fra trafikk eller annet. AC var det selvfølgelig, jeg vil tro at alle hotellene har AC der for det kan bli ganske så varmt.

God tur til Orlando! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...