Gjest VesleMars Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Noen med erfaring? Hva er bra/ikke bra?
Gjest Hikken Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har veldig dårlig erfaring med ansiktsmaskene derifra. Har prøvd flere, og hver gang endte jeg opp med sånne små gule nuppeaktige kviser/utslett i hele ansiktet. Jobber fremdeles med å få de vekk
håpefullprøver Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Foundation og primer er veldig bra, synes jeg! Veldig lette produkter, kjennes ikke ut som om man har sminke på!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Jeg bruker pudder derfra, veldig bra. Sitter godt, blender inn, og har ikke gitt meg kviser. Det er mye som har gitt meg kviser og stygg hud, men ikke bodyshop pudder. Og det er det eneste jeg har prøvd derfra 1
AryaUnderfoot Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Liker hvordan mineralpudderet deres ser ut på huden min, og jeg får ikke urenheter av det, eneste minus er at det er veldig fint/bittesmå "korn" så bruker det ganske fort opp. Da liker jeg bedre ID sminken, men litt vanskeligere å få tak i til en ok pris... Ellers så bruker jeg både øye skyggene, øyenbrynspennen og concealeren fra Body Shop og er veldig fornøyd. Og så har de en HERLIG body scrub med papaya og mango, anbefales
Roo Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Elsker sminken fra BodyShop! Dekker pent uten at jeg ser veldig sminket ut. Liker særlig den nyeste serien av foundation som heter Extra Virgin.
challenger Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Har prøvd en blush fra body shop og synes fargen var kjempefin, men følte ikke at den satt på så veldig lenge.. Men er superfornøyd med sminkekostene derfra:)
Almarea Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Fin rouge og veldig gode øyenskygger med fantastisk holdbarhet!
Chocoholic Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Noen med erfaring? Hva er bra/ikke bra? ikke det du spør etter, men all hudpleien, bortsett fra kroppsprodukter og hemp-lipbalmen, har gitt meg utbrudd og utslett. Angående sminken synes jeg faktisk det er mye som er veldig bra. Jeg synes moisture foundationen de har (tror det er det den heter) er veldig bra. Den har medium-lett dekkevne, men man kan påføre mer og få mer dekkevne utav den. Har en pumpe og man kan lett se hvor mye produkt som er igjen. Gir meg ikke utbrudd og irriterer ikke huden, og så sitter den lenge på huden. Om sommeren bruker jeg samme, men i matte formula. Trooor jeg betalte 170,-, men kan være jeg tar feil. Jeg liker ogs øyeskyggene deres, både de i løs form og de presset. Husker ikke helt hva de heter, men de er super pigmenterte og holder lenge. I tillegg synes jeg highlighter-produktene deres, både i løs pudder, i pans og kremproduktene, er veldig fine og naturlige. De har en highlighter som kommer i tube og har både 1 kaldtone og 1 rosatone, og jeg vil si at de er enda bedre enn MAC lustre drops som jeg har brukt i noen år nå. Verdt å sjekke ut hvis man liker å ha litt skimmer på kinnbeina +++ eller man kan blande inn litt i foundationen man har for å få en dewy finish. Ser ikke fett ut. Derimot liker jeg ikke primeren deres. Jeg har prøvd den for store porer og matt hud, og fy søren så vanskelig den var å jobbe med! Tørket ut før jeg fikk blendet ut så resultatet ble flekkete. Ja, den kontrolerte oljen i huden, men den ga meg til gjengjeld sorte prikker. Jeg synes også at maskaraene deres er helt grusomme. Gjør vippene veldig veldig klumpete, og så renner de som bare det hvis det er litt fuktig. De jeg har prøvd gjorde også vippene krispy og etter at jeg hadde brukt dem en stund (har prøvd "vannfast" + curve...something)var vippene mine mye kortere. Samtidig er de vanskelige å få av om kvelden. Jeg liker heller ikke bronzeren, men det er hovedsaklig fordi den har altfor mye skimmer i seg. Hvis man liker en skimrete bronzer er denne fantastisk fordi fargene er gode og holder lenge, og den ene av dem er ikke for gylden til at det ser unaturlig ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå