Gå til innhold

2 forlovere??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vurderer å ha 2 forlovere. Jeg har 2 svært gode venninner som alltid har vært der for meg og som jeg har kjent i over 18 år. Den ene bor på den andre siden av kloden (Flyttet til Singapore i februar), mens den andre bor samme sted som meg. Jeg vil ikke velge mellom de, og jeg har hele tiden forestilt meg at en forlover skal hjelpe til med planleggingen. (Og støtte meg i prosessen). Hun som bor i Singapore har jeg daglig kontakt med pr e-mail og ukentlig pr telefon.

Dessuten er det mamma som skal følge meg opp kirkegulvet, da jeg ikke har noen brødre eller far (kun søstre).

Er dette svært unormalt?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

(er anonym akkurat nå siden "mine" leser her innimellom)

Jeg hadde samme dillema som deg. Jeg har to svært gode venninner som jeg begge ønsket som forlover. Nå var imidlertid ikke begge mine venninner så veldig godt kjent med hverandre.

Etter mye fundering og etter å ha pratet med begge to så valgte jeg en av de. (det er kun en som kan skrive under på papirene) Men begge to er aktivt involvert i planleggingen og er kjempegod støtte akkurat nå!

Så som konklusjon, klart du kan ha to forlovere! Kun en av de kan signere papirene. Men nå er de to til å planlegge utdrikkingslag og til å bistå deg i tiden framover! icon_smile.gif Syns du skal gå for det du syns føles riktig, jeg!

Klem fra meg

Skrevet

Hei!

Ville bare si at jeg kjenner en som har valgt to forlovere. Begge disse er barndomsvenninner av henne - og hun hadde nok problemer med å vite hvem av dem hun skulle velge. Så det er absolutt ikke noe i veien for å å to forlovere (to som er med-forlovere). Dessuten så forsto jeg det slik at de syns det er ganske greit å være to. Da er de liksom ikke alene om å arrangere utdrikningslag og skrive / holde tale, osv.

Gjest lilletroll
Skrevet

Klart du kan ha to!!! Jeg måtte velge èn, for jeg kunne jo ikke liksågodt ha 4 heller...icon_smile.gif Men jeg er VELDIG fornøyd med valget mitt:)12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...