AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har en 10 mnd gammel hannkatt, renraset, som jeg vurderer å bruke i avl. Han skriker som en gal og virker veldig klar for hunnkatter. Men noe jeg lurer på er om det er vanlig at katten rister i våken tilstand. Ikke hele tiden, men av og til når han slapper av. Av og til ligger han også helt stille. Kan det være noe galt med han, eller er det vanlig at en hannkatt full av hormoner rister?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Edit: det er ikke risting i forbindelse med at han maler. Han rister uten å male.
bobbi Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Har ikke hatt ukastrert hannkatt selv, men kjenner folk som har. Har aldri hørt de beskrive den type risting...kanskje du burde ringe veterinæren å spørre? Det ville jeg ha gjort
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Katten vi hadde før rista når han markerte området sitt, men vet ikke helt hva slags risting du mener. Ring en veterinær og spør?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Jeg lurer også på hva slags risting det er snakk om. Er det hele kroppen, kun halen, kun magen osv? Jeg har hatt en ukastrert hannkatt, og han rista kun når han markerte. Veldig nysgjerrig på hva dette er, så du får si fra når du finner ut noe mer
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Ingen av mine ukastrerte har noen sinne ristet. Ring veterinæren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå