Gå til innhold

Black devil vanilla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor mye en pakke med black devil vanilla røyk koster?

Er bare nysgjerrig på prisen i forhold til vanlig røyk ;)

Skrevet

Hvor får man kjøpt det?

Gjest scorpius
Skrevet

Den har jeg også lyst til å smake :D Visste ikke at de solgte det på narvesen...

Skrevet

De har den allefall i Sverige. Til deg ovenfor: den er helt svært også, så skiller seg litt ut i mengden :P

Skrevet

Den er kjempegod.. Den lukter hvertfall godt :) Funker veldig bra til festrøyking ;)

Skrevet

De har den allefall i Sverige. Til deg ovenfor: den er helt svært også, så skiller seg litt ut i mengden :P

Finnes i rosa også ;)

Gjest scorpius
Skrevet

Trodde man ikke fikk kjøpt den i Norge, men skal sjekke neste gang jeg går innom

Narvesen ;)

Skrevet

Trodde man ikke fikk kjøpt den i Norge, men skal sjekke neste gang jeg går innom

Narvesen ;)

Har du fått tak i? :)

Om du finner det; kan du skrive hvilken butikk og pris? :)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Tråden er ryddet for fullt navn,

Ninuska_, mod

• 2 uker senere...
Gjest Munesa
Skrevet (endret)

Tror man får kjøpt det på narvesen ;)

Hvor får man kjøpt de? Jeg har ikke funnet disse sigarettene noen steder . I allefall ikke her i Stavanger.

Endret av Marilulu
Gjest loler
Skrevet

Hvor får man kjøpt de? Jeg har ikke funnet disse sigarettene noen steder . I allefall ikke her i Stavanger.

jeg aner ikke.. derfor jeg igrunn spurte, men fikk aldri noe svar ;) jeg trodde de fantes på narvesen

Gjest Munesa
Skrevet

jeg aner ikke.. derfor jeg igrunn spurte, men fikk aldri noe svar ;) jeg trodde de fantes på narvesen

Dessverre kunne jeg ikke finne de på Narvesen. Jeg spurte også andre steder, men de hadde heller ikke Black Devil.

Gjest loler
Skrevet

Dessverre kunne jeg ikke finne de på Narvesen. Jeg spurte også andre steder, men de hadde heller ikke Black Devil.

okei, jeg skjønner ;)

AnonymBruker
Skrevet

Tvilsomt at man finner en så god type sigaretter i Norge... Har aldri sett den i norske butikker før, har spurt etter den flere ganger men de har den ikke.

Anonym poster: 412ff265ee7466e016c8f287642d4d40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...