AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Har rett og slett ingen aning i hvilken kategori dette skal, så prøver her! Samboeren min fikk en telefon for en månedstid tilbake fra et nummer han ikke kjente igjen. Da han tok telefonen var det noen som sikkert kødderingte, og han la på. De ringte opp igjen og det ble med det. Nummeret går det ikke an å søke opp på 1881, gulesider, google osv... Nå idag, en måned senere ringer det samme nummeret og jeg tror det kan være barn som sier at de skal drepe og "si det til mammaen" sin. De har også sendt meldinger og ringer om og om igjen. Jeg synes dette er utrolig ubehagelig, spesielt siden de sikkert bare har slått et random telefonnummer. Men å slå det samme nummeret 2 ganger etterhverandre, men en mnd mellomrom klinger ikke helt!? Noen som vet om det finnes andre sider eller måter vi kan finne ut hvem dette er sitt nummer?!?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Hvis det vurderes som "alvorlig" nok, så kan nok politiet få det ut hos telefonleverandøren. Men en ting jeg oppdaget en gang: Jeg fikk ufine meldinger fra et nummer som ikke var registrert, og fant ikke ut hvem det var. En gang jeg skulle svare på en melding var jeg tom for penger på telefonen min, og sendte derfor en gratis-sms via Mine sider hos Telenor. Da meldingen var sendt kom faktisk navnet på mottakeren opp... Verdt å prøve, men noen har nok sikret seg helt mot at de kan spores opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå