Tropic Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Hei! Har lest flere plasser at det er 4D kino i Bangkok. Hva i alle dager er det? Den 4. dimensjonen er vel tid? Og så, om det finnes: Hvor kan jeg finne nettside for å se hvilken filmer som går, hvor og når? Noen som kan hjelpe meg blir jeg veldig glad!
Gjest Badabing Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Tid? Jeg har vært på 4D, og da var det slik at når det var en eksplosjon ble det varmt i ansiktet ditt, og at det kom edderkopper ut av skjermen som man "kjente" krøp rundt og over beina våre, og at stolene rørte på seg. Ganske slitsomt, men veldig artig! 1
caroprins Skrevet 18. januar 2012 #4 Skrevet 18. januar 2012 Uff. Var på en slik i orlando. " kjære jeg krympet publikum" . Da tusen små mus ( så det ut som) kom springene og pipende ut i publikum og man " kjente" hvordan de krøp oppover bena så var det mange som hylte ja. Da det dukket opp en diger slange så lukket jeg øynene. Tror ikke jeg vil prøve meg på den slags igjen
Wonders Skrevet 18. januar 2012 #5 Skrevet 18. januar 2012 (endret) ja jeg var der nå i jula! Drit kult. Skal finne link jeg... Jeg så Real Steel filmen. Endret 18. januar 2012 av Wonders 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå