Gå til innhold

25 stemmer

1. 1. Er det greit å bruke Head and Shoulders?

• Ja
      9
    • Nei
      12
    • Vet ikke
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste månedene begynt å flasse, og siden det ikke ser ut til å gå bort av seg selv, er det på tide at jeg gjør noe med det. Jeg har hørt mange snakke både for og imot Head and Shoulders, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har aldri hatt følsom hud eller hodebunn før, hvis det spiller noen rolle. Noen som kan opplyse meg litt? Er Head and Shoulders et godt produkt? Vil jeg slutte å flasse relativt fort hvis jeg begynner å bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du vil slutte å flasse veldig fort når du begynner å bruke den. Deretter vil alt komme tilbake ti ganger verre.

Da bør du heller gå på apoteket og spørre om råd, og dersom det ikke hjelper med diverse flassjampoer derfra så kan det være smart å ta en tur til lege :)

Skrevet

Ja, du vil slutte å flasse veldig fort når du begynner å bruke den. Deretter vil alt komme tilbake ti ganger verre.

Da bør du heller gå på apoteket og spørre om råd, og dersom det ikke hjelper med diverse flassjampoer derfra så kan det være smart å ta en tur til lege :)

Skrevet

Det er bare tull. Hvertfall i mitt, og mange mange andres tilfelle.

• Liker 3
Skrevet

H&S funker, men moren min som brukte den i nesten 10 år begynte å miste håret. Irritert hodebunn hadde hun ganske lenge, hun visste rett og slett ikke bedre.

Prøv fungoral fra apoteket.

• Liker 1
Skrevet

Som ungdom brukte jeg h&s når jeg flasset, og det ble ikke værre av den grunn. Ikke alle reagerer likt :)

Skrevet

For den psoriasisen jeg ikke visste jeg hadde i hodebunnen har H&S og Lactacyd uten parfyme vært det eneste som har kunnet holde kløen i sjakk - i maaaange år. Frisører har ofte kommentert tykt og sunt og friskt hår i like mange år. Helt til jeg har nevnt shampoen, da er det ikke måte på hvor ille den er. "Jammen det sunne håret mitt, da?" De blir som oftest svar skyldig.

Forresten er l'Oreal for sensitiv hodebunn, uten parfyme, den aller, aller verste for mitt hode. Og Bio+

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Takk for svar, folkens! :jepp:

Jeg har to spørsmål til angående H&S: Er det tilhørende balsam, eller skal jeg bruke "vanlig" balsam? Og skal jeg begynne å bruke H&S hele tiden, eller kan jeg bytte tilbale til normal sjampoo hvis jeg får bukt med flassproblemet?

Skrevet (endret)

Flass eller tørr hodebunn?

H&S inneholder SLS, som kan gi irritert hodebunn etter kort/varig bruk.

Brukte H&S før, men det gjorde absolutt ingenting for hodebunnen min.

Endret av Cervix
Skrevet

Flass eller tørr hodebunn?

Flass.

H&S inneholder SLS, som kan gi irritert hodebunn etter kort/varig bruk.

Atte hæ?

Gjest Wilhelmine
Skrevet

Har brukt endel Head and Shoulders, men pleier å bytte på så jeg ikke bruker den samme i for lang tid. Har flere favoritter, så derfor greit å bytte på synes jeg, så kanskje de kan utfylle hverandre.

Skrevet

Mannen min bruker Head & Shoulders. Det er den eneste sjampoen han har prøvd som virker på flasset. Men jeg har lest et sted at det er to typer flass, så kanskje Head & Shoulders fungerer på den ene typen, og så fungerer de andre (som ikke virket) på den andre typen flass (som han ikke har). Der finnes nok bedre sjampoer for hodebunnen pga SLS osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...