Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke COOP änglamark noen steder. Hvor i all verden får man kjøpt det??

Prøv Mega eller Obs, om du har en i nærheten. Vil tro Xtra og større Marked også har. Ikke små Marked og Prix.

Skrevet

Hmm, dove er jeg veldig fornøyd med!- etterlater håret mjukt og fint:P

og den lukter godt:) samma med elvital:)

Gjest "gjest"
Skrevet

Dere finner bra shampoo på Vita folkens. Til godt under hundrelappen og den holder lenge.

• Liker 1
Skrevet

Synes Aussie som kan kjøpes på Vita er bra.

Cosmica som kan kjøpes på apoteket er også bra. Liker særlig balsamen. Vet at noen synes det er en ulempe at den er uparfymert, men jeg synes det er en fordel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde best resultat med Herbal Essences for tørt/farget hår, men da den forsvant fant jeg etter mye eksperimentering frem til den grønne Sunsilk'en. Den er helt ok, ikke like god som Herbal, men mye bedre enn mye av det andre jeg prøvde.

Skrevet

Jeg ser andre sier First Price ikke er bra, men er den jeg bruker nå. Håret mitt ble veldig tørt pga medisiner, så Body Shop sin Rainforest Radiance måtte ut. Det samme måtte Define sine shampoo og balsamer for henholdsvis farget hår, og for tørt hår. Prøvde Dove sin for tørt hår, da fikk jeg et rart belegg i håret. Endte opp med å prøve First Price sin da, og den gjør håret mykt og fint. Eneste minus er at uten balsam så får jeg ikke gredd ut håret uten å bruke laaang tid. Men slik er alltid håret mitt om jeg ikke bruker balsam.

Siden jeg farger håret rødt, og har gjort det i et års tid, brukte jeg faktisk Wella sin shampoo og balsam for farget hår (den du må kjøpe i salong eller over nett), og det som skjedde da var at fargen satt dårlig(!), og at håret virket konstant skittent. Så for meg har ikke frisørshampoo alltid vært bedre. De jeg har prøvd har ikke vært så mye drøyere enn "vanlig" butikkshampoo heller.

Uansett, kan jo legge til at jeg ikke har farget håret siden tidlig november. Likevel er håret mitt veldig rødt, selv om jeg har brukt First Price.

Skrevet

Fructis sin. 19 kroner og håret blir minst like fint som med dyrere merker.

Skrevet

Er mye billig og bra på iherb også. Desert essence sine synes jeg er knallgode :)

Skrevet

Liker godt den rosa fra elvital. Får superblankt hår av den :)

Skrevet

Hva med den der fra australia? ER ikke den å få kjøpt i dagligvaren?

Aussie fås kjøpt på Vita og Boots apotek i alle fall, men har ikke sett den i dagligvaren. På Rusta i Sverige får man dem for 59,- SEK mot 129.- NOK her så jeg hamstrer når jeg er der!

Skrevet

Aussie fås kjøpt på Vita og Boots apotek i alle fall, men har ikke sett den i dagligvaren. På Rusta i Sverige får man dem for 59,- SEK mot 129.- NOK her så jeg hamstrer når jeg er der!

Fås kjøpt på Cubus også. 105,- tror jeg den koster :)

Skrevet

Aussie er grovt overpriset her i landet, da. I Storbritannia koster de gjerne fem pund for to flasker.

Skrevet

Jeg tror du må prøve deg frem, slik som med all sjampo. Selv har jeg dårlig råd for tiden, og bruker garnier fructis, som koster 19 kroner på rema 1000. Brukte frisørshampo før, men merker ingen negativ virkning. Men det varierer jo fra person til person i grunn. Jeg har hår som tåler veldig mye, mens andre må være mer forsiktige.

Skrevet

Jeg mener å huske at Fructis er ganske bra, samme med Elvital. Define gir meg eksem i hodebunnen, samme med Sunsilk. Som fan av Yves-Rocher dusjsåper så tenkte jeg at jeg skulle prøve sjampoen deres også (den med havre) og det var helt krise, har aldri klødd så mye i hodebunnen før.

For tiden bruker jeg L'Occitane for tørt hår, den er helt fantastisk; lukter godt, litt naturlig urte-aktig, gir meg myykt hår (har ganske grovt hår) og den er snill mot hodebunnen.

Gjest kittycat
Skrevet

Uttrykkene frisør-og butikkshampo kommer ikkje uten grunn. Eg brukte vanlig butikkshampo før og det var (som for sikkert mange andre) utelukkende å bruke frisørshampo.

Har mer penger no og derfor prøvd ut en del og vet ka som lønner seg. Altså prisen har ikkje alltid noe å si.

Men kas shampo vil du ha? En vanlig som renser og gir glans? eller trenger du volum, fargebeskyttende, reparerende ++?

Var in love with herball essences før, luktet så godt! men mange butikkshampoer har gjort håret mitt fett (som btw sluttet å være fett når eg kjøpte litt dyrere) mange butikkshampoer inneholder silikon, som er billig fill inn for å gjøre håret mykt. Men det blir fett..

Råd er å gå på Vita for der har de kvalitetsshampo med sikkert litt drøyere pris en du vil og så sparkjøp. I tillegg til vanlig shampoer og sånn har de aussie som eg hører er veldig bra og define som av og til er bra ;)

Annonse
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt .... Butikkshampoen Aussie som mange tipser om her (den er bra, har hatt den selv!) er jo mye dyrere enn frisørshampo, om du bestiller på nett! Aussie koster vel rundt 120 kr i butikk?

Jeg kjøper Tigi Bedhead/ Sexy Hair/ diverse andre merker - shampo og balsam via Strawberrynet.com eller Blivakker.no, og betaler rundt 80 kr per flaske, frakt inkludert!

Hvorfor er ikke dette et alternativ? :sukk:

Endret av nurse07
  • Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

jo nettshopping er great det selv om eg ikkje ha gjort det selv, men vet at det ofte lønner seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...