AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet mange av dere her inne mener det eneste man skal bruke er frisørsjampoo, men for oss som ikke gidder eller kan bruke så mye penger på dette: Hvis man først skal bruke butikksjampoo, hva er det beste å bruke? Og hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil bare snike meg inn og si at frisørsjampoer er mye drøyere i bruk og derfor vil du mest sannsynlig spare på å kjøpe frisørsjampo i lengden. Spesielt om du kjøper fra utlandet, feks fra feeunique.com 6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil bare snike meg inn og si at frisørsjampoer er mye drøyere i bruk og derfor vil du mest sannsynlig spare på å kjøpe frisørsjampo i lengden. Spesielt om du kjøper fra utlandet, feks fra feeunique.com Ok, men jeg vil gjerne ha tips om butikksjampoo. Jeg kommer ikke til å begynne å kjøpe frisørsjampoo. 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Elvital skal visst være en av de bedre på matbutikken, Gliss og Sunsilk skal være av de verre.
Grønt blad Skrevet 16. januar 2012 #5 Skrevet 16. januar 2012 Jeg ville ikke kjøpt Frank Provost, den er forferdelig utvannet. Av butikksjampoer liker jeg godt Define, men er dyr til butikksjampo å være. Stort sett går det i Fructis og Elvital.. Synes begge fungerer godt til å være butikksjampo, selv om jeg synes de er litt utvannet. Bruker Head and shoulders hvis jeg flasser. Synes den fungerer godt mot flass.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #6 Skrevet 16. januar 2012 Hvordan kunne jeg glemme Frank Provost.. Det er den verste sjampoen jeg har prøvd noen sinne tror jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #7 Skrevet 16. januar 2012 Ingen. Kjøp heller på helsekosten hvis du ikke vil kjøpe frisørshampo. Lavera og Einerlåg er gode. 1
Grønt blad Skrevet 16. januar 2012 #8 Skrevet 16. januar 2012 Hvordan kunne jeg glemme Frank Provost.. Det er den verste sjampoen jeg har prøvd noen sinne tror jeg. Jeg er så enig. Lurer på hva "frankrikes stjernefrisør" tenkte på da han godkjente bruk av sitt navn på denne sjampoen/balsamen. 3
-littleme- Skrevet 16. januar 2012 #9 Skrevet 16. januar 2012 Noen som har prøvd Trésemme og Wella Professional? De skal jo være "profesjonelle produkter til en billig penge", men er de gode eller er de slik som Frank Provost?
challenger Skrevet 16. januar 2012 #10 Skrevet 16. januar 2012 Noen som har prøvd Trésemme og Wella Professional? De skal jo være "profesjonelle produkter til en billig penge", men er de gode eller er de slik som Frank Provost? Butikkshampo er butikkshampo! 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. januar 2012 #11 Skrevet 16. januar 2012 Jeg har prøvd Wella Professional. Den funket ganske bra og opplevde ikke å å tørt hår eller floker når jeg brukte den. (Med tanke på den verste jeg har prøvd som er frank provost som TØRKET ut håret mitt helt) Forresten så vil jeg si at butikk er butikk uansett om det er frisør eller rimi. På lik linje som VOSS og Olden er vann.
Grønt blad Skrevet 16. januar 2012 #12 Skrevet 16. januar 2012 Butikkshampo er butikkshampo! Feil, ikke all butikksjampo er like dårlig som Frank Provost. 1
Grønt blad Skrevet 16. januar 2012 #13 Skrevet 16. januar 2012 Jeg anbefaler heller ikke First Price-sjampoen. Jeg har aldri like Wella, men mulig det fungerer for andre.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #14 Skrevet 16. januar 2012 Siden du absolutt ikke vil kjøpe frisørsjampo (som lønner seg i lengden!) så ville jeg gått for: Änglamark Sensibel sjampo Änglamark Sensibel Balsam eller Wella sjampo og balsamen som hører til. Men smaken er som baken og det vil alltid være noen som ikke liker det du liker.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #15 Skrevet 16. januar 2012 Noen som har prøvd Trésemme og Wella Professional? De skal jo være "profesjonelle produkter til en billig penge", men er de gode eller er de slik som Frank Provost? Jeg er veldig fornøyd med Tresemme.
Gjest RompeRusk Skrevet 16. januar 2012 #16 Skrevet 16. januar 2012 Skjønner ikke at du utelukker frisørsjampo.. For det første så er det MYE bedre for håret, og for det andre er det like dyrt/billig i lengden.. 3
challenger Skrevet 16. januar 2012 #17 Skrevet 16. januar 2012 Skjønner ikke at du utelukker frisørsjampo.. For det første så er det MYE bedre for håret, og for det andre er det like dyrt/billig i lengden.. Signerer den!
Swirly Skrevet 16. januar 2012 #18 Skrevet 16. januar 2012 Aussie want en pris for beste shampo under 100 kroner for et par år siden, husker jeg. Nå har prisen kanskje steget litt, men den synes jeg er fantastisk! Litt dyrere enn elvital osv, men verdt 100-lappen! 1
Lurifaksen Skrevet 16. januar 2012 #19 Skrevet 16. januar 2012 Jeg elsker balsamen til frank provost jeg. Den er tynn i konsistensen, kan kanskje minne om å være utvannet, men den funker som bare fjell på håret mitt. Den løser opp hver eneste floke og vasker til og med håret rent og pent, så jeg slipper å bruke shampoo. Finner ikke COOP änglamark noen steder. Hvor i all verden får man kjøpt det??
Gjest "gjest" Skrevet 16. januar 2012 #20 Skrevet 16. januar 2012 Hva med den der fra australia? ER ikke den å få kjøpt i dagligvaren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå