sebastianen Skrevet 17. januar 2012 #61 Skrevet 17. januar 2012 skal du liksom ta retten ifra dem om hvordan de skal kle seg ?. jeg skjønner ikke at hvorfor enkelte har vanskeligheter med å forstå, at I Norge har vi Religionsfrihet, Og vi er fri til å velge kordan klær vi skal ha på oss. Vil du nekte en som går med bikini, Nei, da kan du ikke nekte en som dekker håret sitt. Alle mennesker har rett til fritt kles valg, slutt å lek Taliban. De tvang kvinner til å kle seg i Burka og dere vil tvinge dem til å ta av hijaben. Begge deler er negativt. La folk bestemme selv uten slenge ut dritt på dem. vi bor i et demokratisk land, vet dere det ??? Det er så vidt jeg vet ikke lov å sitte i retten iført bikini, om du er dommer altså. Man kan heller ikke bytte ut politiuniformen med bikini. Hva en går i privat har ingen noe med . Men i offentlige stillinger som dommer og politi har ikke hijab noe å gjøre . Jeg synes heller ikke det har noe på en lærer eller barnehageansatt å gjøre . 1
lady GaGa Skrevet 17. januar 2012 #62 Skrevet 17. januar 2012 Det er så vidt jeg vet ikke lov å sitte i retten iført bikini, om du er dommer altså. Man kan heller ikke bytte ut politiuniformen med bikini. Hva en går i privat har ingen noe med . Men i offentlige stillinger som dommer og politi har ikke hijab noe å gjøre . Jeg synes heller ikke det har noe på en lærer eller barnehageansatt å gjøre . Det var svar til gjest, og da snakker jeg generellt ikke om retten eller politiuniform. hvis du ser på tidlige svarene mine så skjønner du det bedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå