AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #1 Skrevet 16. januar 2012 Jadda, da har jeg opplevd dette også! Jobber på bar og fikk Torsdag inn noen Amerikanske gjester, vi kom i snakk og det viste seg at disse barske mannfolka var i US Navy! Vi snakket og hadde en veldig lett og arig tone både jeg og de og venninna mi og de, hun jobber også der. Fredag var di tilbake og da hadde jeg fri så jeg var på byen. Trefte de og snakket sammen hele kvelden. Det endte med nachspiel på meg, venninna mi og 2 av gutta. Det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der i senga jeg og han. Makan til barsk og sexy mann har jeg virkelig ikke møtt på årevis! Lørdagsmorgen kl 07.55 skulle han møte i lobbyen for avgang til flyplassen, di skulle hjem til USA. Med eget US Navy fly. Han hadde på seg pilotuniformen og ble jo ikke noe mindre barsk og kjekk. Det hele virker egentlig som en drøm, eller noe som er tatt ut fra en amerikansk kliss klass film :-P Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men er jo godt å få tømt hjertet littt Dæven jeg skulle gjort mye for å få tilbake den natta!! 2
Envy Skrevet 16. januar 2012 #2 Skrevet 16. januar 2012 Hehehe, skal man først ha ons, så er vel ikke en kjekkas fra us navy å forakte nei
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #3 Skrevet 16. januar 2012 Nei herregud, det var absolutt ikke feil! Men skulle lett ha gjennopplevd den natten asså! Shit for en opplevelse :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå