Bronce Skrevet 30. desember 2003 #1 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg drømte min døde kusine i natt, hun sto meg veldig nær å gikk bort for 3 år siden. Jeg drømte at jeg på kort varsel reiste å besøkte henne, hun viste meg rundt i byen sin. Der vandret usynlige mennesker rundt omkring, men det de holdt eller bar på var ikke usynlig, en av disse bar på en fisk. Videre kom jeg til et hus ved en strand, der lå min farmor for døden, jeg var sammen med henne på dødsleiet, men hun døde ikke før jeg nådde å våkne. Min farmor er gammel, men ingenting tyder på at hun skal dø med det første. Drømmen var mer innholdsrik enn jeg beskriver men jeg husker ikke helt klart, jeg var ikke redd i drømmen. Jeg har hørt at det ikke er bra å drømme de døde? Noen som kan si meg om noe i drømmen betyr noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. desember 2003 #2 Del Skrevet 30. desember 2003 Du sier ingenting om følelsene dine rundt det hele, og det er de som er viktige. Var du redd? Forundret? Var alt "helt greit?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronce Skrevet 30. desember 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2003 Hei Jeg var ikke redd, men mere forundret. Det var naturlig å være sammen med kusinen min, og trist at farmor lå for døden. Da jeg våknet var det med et smil og med min kusines ansikt i hodet. Jeg har drømt henne før, like etter hun gikk bort, da lå jeg i fanget hennes og hun trøstet meg, hun var helt naken men det var naturlig i drømmen, i virkeligheten ville det ikke vært naturlig. I den tiden ba jeg om å få drømme henne, for på en måte å få være sammen med henne igjen, men jeg har ikke bedt om å drømme henne på lenge nå... Men som sagt, følelsen da jeg våknet var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2004 #4 Del Skrevet 2. januar 2004 Fant på nettet ... Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 2. januar 2004 #5 Del Skrevet 2. januar 2004 Healeren min sa til meg at når man drømmer, så vandrer sjelen og man møter andre sjeler som er på vandring. Jeg drømmer om min døde mamma veldig ofte og synes det er veldig godt. Det er liksom eneste måten jeg har kontakt med henne. Tror nok ikke det er farlig å drømme om de døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 2. januar 2004 #6 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei! Drømme om døde personer er ikke så ille som vi vil ha det til. Det du kanskje må få med deg at avdøde i drømme kan formidle viktige beskjeder, noen ganger kommer det i klartekst og andre ganger i kode. Det å drømme om noen som ligger for døden kan henspeile på endringer i livet ditt. Hus er gjerne din personlighet. Skulle gjerne ha tolket men det var for lite detaljer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronce Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 3. januar 2004 Tusen takk for svar :D I drømmen spurte min kusine hva jeg skulle gjøre i de timene hun skulle være på jobb, hun foreslo at jeg kunne vandre i byen å se meg rundt, det var en stor by med høye hus(jeg bor på en liten plass, det er ingen store byer i nærheten), byen var helt fremmed for meg, hun ba meg møte henne når hun var ferdig på jobb, men jeg tror ikke det ble avtalt spesiellt hvor vi skulle møtes. klem til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. januar 2004 #8 Del Skrevet 5. januar 2004 I drømmen spurte min kusine hva jeg skulle gjøre i de timene hun skulle være på jobb, hun foreslo at jeg kunne vandre i byen å se meg rundt, det var en stor by med høye hus(jeg bor på en liten plass, det er ingen store byer i nærheten), byen var helt fremmed for meg, hun ba meg møte henne når hun var ferdig på jobb, men jeg tror ikke det ble avtalt spesiellt hvor vi skulle møtes. By betyr din menneskelige intellekt, forståelse og struktuering av tingene i oss. Siden det var en stor by så har du stor forståelse og intellekt. Kan være at i tiden du hadde denne drømmen at du på en måte ikke visste løsningen på et problem. Underbevisstheten jobber mens du sover og virre litt rundt i byen er gjerne svar man søker. Tror hun på en måte sa i fra til deg at man finner svarene ved å søke i seg selv. Bare koselig om vi her kan være til hjelp. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 Klarsynte sier at når man drømmer om en død person som stod en nær betyr det at man har kontakt med vedkommende fra "den andre siden". Om det er sant er jo en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 Drømmene dine er et skuespill du selv skriver og har regi på. Alle personer i drømmen din er deg selv i andre roller. Det å drømme at ting skjer sånn eller slik er ikke så viktig. Det som er viktig er dine egne følelser på det som skjer i drømmen. Det er der du kan få vite noe om deg selv, få en aha-opplevelse om du vil. Det finnes massevis av stoff om drømmer, der det blir utlagt at å drømme om f.eks. slanger betyr det eller det osv., at det eller det kommer til å skje .... Dette tror jeg ikke en døyt på. Det eneste drømmen din handler om, er deg selv OG ..... ditt forhold til mennesker rundt deg. Det tror i alle fall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå